Moje kroky ku zdravej postave s 3Dchili

21:16 Suzzie 1 Comments


Aj keď sa to  nezdá, moja postava nie je dokonalá. Nie je taká, akú by som chcela. Niekde nám hovoria, že diéty sú normálne a iba chudé telo je pekné a niekde píšu, že je jedno akú máš postavu, najhlavnejšie je aby si sa v nej cítila dobre. Ale čo keď sa necítim dobre vo vlastnom tele. Nie som spokojná so svojou postavou ? Už som sa miliónkrát pokúšala zatočiť so svojimi zlozvykmi a vždy som zlyhala. Niekedy som vydržala 2 dni a najviac 2 týždne. Stane sa nejaká krízová udalosť a už utekám za sladkým..hľadám šťastie..Dni keď som si hovorila, že "áno, od zajtra rána začnem, budem jesť iba zdravo..", tých je teda veľa, ak nie aj každý deň a vždy to dopadne tak isto. Keď človek nemá pevnú vôľu a silné sebazaprenie je to ťažké, veľmi ťažké.. Zatiaľ neviem pokračovať, ale vždy sa mi páči, že dokážem začať a to je to najdôležitejšie, vždy nájdem niekde tu nádej, aj keď vôľa o niekoľko dní zlyhá.. A čo všetko robím, keď sa snažím o telo, v ktorom sa budem cítiť dobre ? 




Ideálne je sa na začiatoko silno motivovať a nájsť pomocníkov. Mňa napríklad dokážu motivovať fotky s dokonalými telami. Vždy si poviem, že také by som chcela mať aj ja! Ku celej ceste mi pomáhajú aj doplnky stravy 3Dchili. Možno začnete krútiť hlavou a poviete si že, no jasné, ďalšie tabletky na chudnutie,  ktoré nefungujú, zbytočné vyhodené peniaze, jojo efekt atď. Úprimne ? Ja som nikdy neverila tabletkám na chudnutie a nikdy ma ani nelákali. Však to nemá ani logiku aby som si dopriala nezdravé veci, necvičila, dala si jednu zázračnú tabletku a na konci mesiaca bude moja váha ukazovať o tri kilá menej ? Myslím si, že to takto nefunguje. Avšak tieto tabletky ma na toľko presvedčili, že som ich začala skúšať. A čím ma presvedčili ? 3Dchili systém funguje tak, že si každý deň pol hodinu pred jedlom dáte tabletku. Ráno to je žltá, na obed červená a na večer zelená. Každá z nich má svoju funkciu a obsahuje vhodné látky pre svoj účinok. Tieto tabletky nie sú na chudnutie, pomôžu ti tvoje telo vyčistiť, naštartovať a udržať zdravé.

Žltá tabletka - ráno podporuje činnosť mozgu
Červená tabletka  - spaľuje tuk a kalórie
Zelená tabletka - večer očisťuje telo od toxínov

Podporuje nervovú sústavu, cievny systém, činnosť srdca, látkovú výmenu a regulujú proces trávenia, reguluje činnosť trávenia, zbavuje organizmus toxických látok. Obsahuje prírodné látky a tak je cesta za vysnívanou postavou naozaj zdravá! Preto som sa tiež rozhodla tento systém skúsiť. Tieto zdravé tabletky môžete kúpiť na www.3Dchili.sk, viac informácií nájdete aj na FB a IG.


Že je niečo sladké, neznamená, že je to nezdravé! Sladké ja môžem na kilá, skús si však nájsť vždy zdravú alternatívu. Budeš prekvapená, ako chutia zdravé maškrty. Skús môj recept na zdravé kinder rezy



Medzi moje najobľúbenejšie jedlo patrí určite kur. mäso s rôznymi prílohami. Keď si obed nestihnem navariť doma, objednám si z reštaurácie nejakú zdravú variantu. Vždy sa tam niečo nájde, čo ti bude chutiť a pritom to bude zdravé. A čo tak cheescake plný ovocia ? Prečo nie..


Ak prijímaš stanovený počet kalórií, musíš ich dostať aj zo svojho tela von. Odkedy máme Amynu vždy ma vytiahne na prechádzky a na venčenie. A cez leto sa dá toľko turistikovať a objavovať krásné miesta..aj keď teda ja na turistiku moc nie som. :)



Niekedy je lepšie mať plán a kontrolu. Preto si nezabúdaj všetko zapisovať a budeš mať skvelý prehľad! Ak nie si typ na takéto organizačné veci, jednoducho rob tak, ako to cítiš. Vždy však myslí na to ako sa bude telo cítiť.


Aj keď som veľakrát zlyhala, nikdy sa nevzdávam a verím, že ku svojej vysnívanej postave - tá, v ktorej sa budem cítiť naozaj šťastná, čaká niekde nablízku. Len treba na nej zamakať. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

1 komentár:

  1. super článok ;) viem, že moje stravovacie návyky nie sú ktoviečo a to je príčina môjho veľkého zadku :D no zase až tak mi neprekáža a je mi vo svojom tele dobre, presne ako píšeš

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)