Moje obľúbené sérum na rast mihalníc od Lux Factor

20:50 Suzzie 6 Comments



So sérami na rast mihalníc sa u nás ako keby vrece roztrhlo a môžeme si vyberať hneď niekoľko druhv od rôznych značiek. Odkedy som začala používať sérum na rast mihalníc Eye Lash od Lux-Factor si už ani neviem predstaviť niečo iné používať. Sérum obsahuje inovatívne a účinné zloženie vďaka ktorým budú mihalnice tmavšie, dlhšie, zdravšie a pevnejšie. A presne tieto účinky som spozorovala aj na mne. Mihalníc je viac, sú troška dlhšie, menej sa lámu a zrazu mi vyhovujú aj viac maskár, pretože skoro po každej mám dlhé mihalničky. Sérum sa nanáša každý deň na horné a nezabudnite aj na spodné mihalnice! :)


Mám pre vás ešte jeden malý tip - eye lash môže byť perfektný darček pre každú z nás, pre tvoju maminu, sestru či kamarátku. Každý z nás chce mať dlhé a zdravé mihalnice, no nie ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

6 komentárov:

  1. Už nějakou dobu přemýšlím nad vyzkoušením nějakého séra na řasy, ale stále nějak odolávám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O tomto séru nemám ani ponětí. V životě jsem zkoušela dvě, jedno dražší, jedno levnější a obě mi řasy pěkně povytáhly, takže vím, že fungují. Nyní je mám pěkně dlouhé a jsem maximálně spokojená :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sérum na řasy jsem nikdy neměla, momentálně ani nic takového nepotřebuji. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám s jednim sérem na řasy zkušenosti a bylo super. Akorát ta cena byla fakt hoodně vysoká, proto momentálně zkouším jinou alternativu, která je mnohem mnohem levnější :) tak uvidím, jaké budou výsledky.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. niečo takéto som zatiaľ neskúšala, ale neviem, či vôbec chcem :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Třeba někdy vyzkouším, nevyzerá to zle :-) Beru odběr - krásný blog

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)