Líčenie s novinkami I Love You So Mochi od NYX

20:00 Suzzie 7 Comments


Krásnu nedeľu dievčatá, vítam vás opäť pri novom článku s novinkami od NYX, konkrétne najnovšia kolekcia i love you so mochi. V poslednej dobe sa novinky valia z každej značky a niekedy už neviem, ktoré skôr mám vyskúšať. :) Ja viem, určite si poviete, že prečo sa ja sťažujem, veď predsa ma to baví a je to sen milión dievčať. Ale nebojte sa, ja sa vôbec nesťažujem! Práve naopak, som nadšená, šťastná a plná pokory, že ma oslovujú značky a posielajú mi ich novinky a nehovoriac o tom, keď ma oslovia značky, ktoré sú moje najobľúbenejšie! To je sen každej blogerky. :) Keď sme už pri tých novinkách, nezabudnite si prečítať aj o nových smooth sugars scrubov od L´oréal



Nová kolekcia od NYX  i love you so Mochi je inšpirovaná japonskými koláčikmi mochi, ktoré som mala aj pribalené v balíčku a hneď som ich musela ochutnať ale - vôbec mi nechutili :D. Celá kolekcia sa teda nesie v cukrových a sladkých tónoch, dokonca štruktúra očných tieňov a highlaterov v paletkách je vymyslená tak, že je mäkšia a dá sa stlačiť - ako japonské koláčiky. V kolekcii nájdete 2 paletky očných tieňov. Jedna je farebnejšia, má pastelové farebné odtiene a druhá je skôr v "nude" odtieňoch. Túto druhú mám aj ja, tak sa môžte pozrieť ako tiene vyzerajú.









Paletka obsahuje nude odtiene a to v matnej verzii alebo so shimmerom. Odtiene sú skôr teplejšie a nájdeme tu úplne svetlé a aj tmavé. Pigmentácia je viac ne skvelá, avšak musíte stlačiť štruktúru tieňu inak ho dobre na štetec nenaberiete a nebude taký pigmentovaný. Tiene krásne držia na očiach, dobre sa s nimi pracuje a nejako extra neprášia. Odtiene sú naozaj pekné. Ja som pre toto líčenie vybrala sprava prvý odtieň, ktorý som použila ako základ. Na celé viečko som použila predposledný a do ohybnej časti šiesty. Musím priznať, že s teplými odtieňmi moc skúsenosti ešte nemám a tak sa postupne učím s nimi pracovať ale na očiach vyzerajú fakt pekne! 



 Ďalej tu nájdeme 2 highlighting paletky. V každej sa nachádzajú 3 rôzne odtiene a sú rozdelené podľa teplých a studených tónov. Na fotke môžete vidieť paletku teplých odtieňov a použila som tretí odtieň sprava. Sú príjemné pigmentované ale nemusíte sa báť, že to s nimi preženiete, pretože na pleti vyzerajú prirodzene. 


V líčení som použila aj powder lippie lip cream v odtieni moody, ktorý je tmavší vo farbe červenej tehly. Tieto nové rúže som chcela vyskúšať ako prvé, pretože som bola zvedavá aké budú. :) S pigmentáciou nie je žiadny problém, len škoda, že sa trošku otláčajú. Konzistencia je krémovo-púdrová a zatiaľ som sa s takouto ešte nestretla, takže celkom novinka pre mňa. Rúže pery nevysušujú ale nejaké extra skvelé nie sú, podľa mňa má NYX aj lepšie. :)



odtiene: moody, best buds a cool intentions





Štetce od NYX milujem a tieto sa mi hneď zapáčili svojím krásnym unicorn/holografickým  dizajnom! Wow! :) Tiež milujete takéto farby ? :)  Štetce sú určené na kontúrovanie, obsahujú syntetické štetiny, ktoré sú také jemnučké a príjemné. Štetce sú husté tak ako má byť a dobre sa s nimi pracuje, celkovo si môžete vybrať zo siedmych typov.





Čo poviete na novinky od NYX? Tiež máte radi túto značku ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

7 komentárov:

  1. Od Nyx jsem toho moc nevyzkoušela, ale ty paletky jsou nádherné. Rtěnky mě moc nezaujaly a ty štětce jsou parádní. Jinak líčení máš moc pěkné a věřím, že jsi z novinek nadšená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá farebná paletka vyzerá úžasne 👍wau wau....a tie ruže fuuu...veľmi pekné farby a tebe veľmi rúž pasuje k líčeniu. Naozaj pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletka je moc pěkná a krom černé a těch výraznějších oranžových odstínů bych využila asi všechny barvičky :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle novinky jsem tuším viděla dneska ve videu od Flabáž a hrozně se mi líbí ty rtěnky =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Z této kolekce se mi nejvíc líbí štětce. Podle toho, co píšeš, jsou stíny stejné jako všechny ostatní od Nyxu(osobně mi vůbec nesedí) a u rtěnek bych měla problém s otisky:( ale ty štětce jsou famózní❤️

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)