Najlepšia kozmetika v roku 2017

21:36 Suzzie 5 Comments




A je to tu! Najlepšia kozmetika za rok 2017, ktorú som vyskúšala a používala. Aj vy máte tieto články najradšej ? Ja vždy nájdem zaujímavé produkty, ktoré by som vyskúšala aj ja. Tento rok som sa snažila ukázať čo najmenej produktov a vybrať také, ktoré tu neboli minulý rok, aj keď niekoľko favoritov z minulého roka používam aj dnes a kupujem ich opakovane. Ak hľadáte najlepšie produkty po celý rok tak hľadajte favoritov za dané mesiace. Kedysi aj u mňa na blogu fungovali tieto články, bohužiaľ som to nestíhala, ale tento rok by som to chcela zmeniť a začať hneď Januárom. Som zvedavá či sa mi to podarí, ale verím, že áno. 
Minulý rok som vyskúšala fakt veľké množstvo kozmetiky a musím sa priznať, že rok čo rok je toho viac a viac. Aj keď čo sa týka pleťovej kozmetiky som opatrná a už dávno neskúšam všetko. Idem vám teda ukázať produkty, ktoré stoja podľa mňa za to a majú hrdé miesto v mojej kozmetickej komode alebo kúpeľňovej poličke.


Začnem pleťovou kozmetikou, ktorú môžete vidieť na prvej fotke.. Úžasný čistiaci gél poreCleanse od medik8. Tento gél je úžasný na problematickú pleť a čistenie s ním je ako lusknutie prstov - také rýchle a dôkladné. Inak čo vám musím povedať je, že mi vydržal celý rok a ešte tam stále niečo je. Na vyčistenie tváre mi úplne stačí kvapka tohto gélu. A pomaly rozmýšľam aký ďalší produkt by som od tejto značky vyskúšala..máte nejaké tipy?
Čistiaca maska Clear Proof od Mary Kay je snáď moja najobľúbenejšia a mám z nej už iba kúsok, pretože som ju používala naozaj často. Maska má príjemnú vôňu rozmarínu a mäty, ktorú cítite po celý čas a skvelo sa pri nej relaxuje. Pleť mi vyčistí a zbaví všetkej mastnoty. Určite ju musíte vyskúšať.
Skvelá maska je aj purity mask od L´oréal, ktorá je tiež super na mastnú pleť a čistenie. Odporúčam aj iné masky z tejto rady - pure clay.
Čo sa týka peelingu veľmi rada mám jemný peeling Nutra Effects od Avonu. Obsahuje naozaj jemné čiastočky, ktoré pleť vôbec nedráždia. Ak máte citlivú pleť ako ja, skúste vyskúšať, má skvelú cenu. 
Balzam na pery balmessence od Oribe je skvelý, pretože si vie podariť s mojimi suchými perami. A navyše ak vám vadí parfumácia, tak tento je bez. A bonus navyše? Ten krásny obal, ktorý každého zaujme.
Hyalurónové sérum od Priody. Obsahuje čistú kyselinu hyalurónovu, extrakt z uhorky a Aloe. Obsahuje praktickú pipetku a nanášanie séra je o to praktickejšie a najmä sa baktérie nedostanú do produktu. Sérum si dávam na večer a ráno je moja pleť jasnejšia a jemnejšia, takže som veľmi spokojná. 




Ideme na zaujímavejšiu časť celého článku. Keďže som začala pracovať v kaderníckom salóne moja starostlivosť o vlasy sa úplne celá zmenila a nič z toho, čo som používala minulý rok už nepoužívam. O vlasoch som sa toho veľa naučila od professionálov a na produkty sa pozerám už trošku inak.
Aktuálne používam produkty od Schwarzkopf Professional, ktoré sú aj moje najobľúbenejšie a na ich cenu, dokážu reálne zázraky s vlasmi! Ak ste teda nikdy nevyskúšali profesionálnu kozmetiku na vlasy, nechajte si poradiť u kaderníčky aké produkty sú vhodné pre vaše vlasy a skúste to! :) Už dlho chystám pre vás kompletný článok s mojou starostlivosťou o vlasy, takže nebudem veľa prezrádzať ale aktuálne používam: BC Bonacure moisture kick šampón a kúru. Sú skvelé na vlasy na normálne, suché, na každé. A tá vôňa? Tu zbožňujem, žiadny šampón nevonia tak pekne ako tento! Z Oribe tu mám kondicióner a suchý šampón z rady Gold Lust, ktorá je aj parfemovaná parfémom Oribe. Musím povedať, že táto značka má snáď najlepšie produkty na vlasy a rada by som od nej vyskúšala viac, ale poviem vám - je aj o dosť drahšia. 
Flexibilný lak na vlasy OSIS Label od Schwarzkop P. je môj must have kúsok. Úplne na ne-porovnanie s obyčajní mi lakmi. Žiadny mokrý efekt, zlepené vlasy a ľahko sa rozčesávajú. Na fúkanie je skvelá pena Soft Glame od Schwarzkopf P., ktorá vôbec nezaťažuje a dodá objem a jemnosť vlasom. Moja najobľúbenejšia kefa je od Ebelin z DM-ky, ktorá obsahuje vlasy z diviaka a vlasy vôbec neťahá a ešte ich aj zjemňuje. Na fúkanie je skvelá guľatá kefa Thermic Ceramic od Olivia Garden. Fénovanie je oveľa, oveľa rýchlejšie a vlasy sú jemnejšie. Odporúčam!






Čo sa týka starostlivosti o pokožku mám tu len pár kúskov ale za to kvalitných. Kokosový scrub od Priody mám veľmi rada, pokožka je zdravšia a hebkejšia. Sprchovacie gély mám najradšej od Yves Rocher. Ešte nie je sprcháč od tejto značky, ktorý by som si neobľúbila. Odporúčam z rady Plaisirs Nature - nádherné vône. Ale regeneračný sprchovací balzam je už úplne iný level. Po sprchovaní mám takú skvelú pokožku, tohto výrobku by som potrebovala niekoľko litrov. :D
Skin food od Weledy som prvý krát vyskúšala iba v decembri ale hneď si u mňa urobil miesto. Je to viacúčelový krém, ktorý môžete použiť kdekoľvek na tele a môžte sa tešiť, čo všetko dokáže. 
Creme de Corps od Kiehl´s je skvelé telové mlieko, po ktorom je pokožka jemná ako bábätko.


Čo sa týka dekoratívnej kozmetiky, tiež som toho stihla vyskúšať dosť. Prekvapila ma značka GOSH a objavila som skvelý make-up Foundation plus+, ktorý je vysoko krycí, príjemný fakt super make-up. Od tejto značky tu mám ešte najlepšiu ceruzku na obočie akú som kedy mala - Brow shape&fill v odtieni greybrown. Má skvelú pigmentáciu, nestráca sa, drží, skvelý odtieň. Štetec brush 003 je mäkučký, hustý a skvelý na lícenku. Najlepší primer na očné tiene je eyeshadow primer potion od Urban Decay - zatiaľ som nenašla lepší. Matné rúže mám najradšej od Pupy a Nyxu a v podstate ich používam skoro každý deň. Sú to moje denné nevyhnutnosti. :) A najlepšia riasenka bola pre mňa Super Shock od Avonu, ktorá urobí krásné dlhé a husté mihalničky. Moja sestra si ju tiež veľmi obľúbila - a to jej skoro žiadne riasenky nevyhovujú. :D






A konečne sme na konci! Aký je váš najobľúbenejší produkt z minulého roku? Máte nejaký istý ako ja ? Dajte mi vedieť! :)

Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. Ze všech produktů, co v tomto článku ukazuješ tak mám zkušenosti pouze s jednim a to s řasenkou od Avonu, také jsem s ní byla kdysi spokojená, ale teď jsem jí už dlouho neměla. Ale láká mě vyzkoušet primer pod oční stíny :)


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne veci! Veľa z nich nepoznám a zaujali ma, tak snáď niekedy... :)) Inak to musí byť poriadne ťažké vybrať to najlepšie, keď denne skúšaš toľko nových vecí... Máš môj obdiv!

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super zrhnutie a krásne fotky :) síce som nič z produktov neskúšala, pár z nich ma dosť zaujalo ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten výrobek z řady ClearProof od Mary Kay mě tady velmi těší. :3

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)