Nové smooth sugars scruby od L´oréal

19:08 Suzzie 2 Comments


Toľko kozmetických noviniek mi stojí na stole, že neviem, ktoré mám skôr skúšať a o ktorých mám vôbec písať článok pre vás. Avšak na tieto smooth sugars scruby od L´oréal som sa tešila hneď ako som sa dozvedela, že budú aj u nás. Masky Pure Clay, ktoré som skúšala už dávnejšie mám doteraz rada a som s nimi spokojná. Od týchto srubov čakám, že budú tiež také super!

V tejto línií sú tri druhy scrubov. Glow scrub, nourish scrub a clear scrub. Najviac ma zaujal clear scrub, zrejme asi svojou zelenou farbou a semienkami kiwi. Po otvorení cítiť krásnu, sviežu čistú vôňu, presne takú si predstavujem pri čistení pleti. Scrub je určený na čistenie pleti a proti čiernym bodkám. Obsahuje 3 druhy prírodných cukrov a zrniečka z kiwi. Musím povedať, že zrniečka sú celkom jemné ale najdrsnejšie zo všetkých troch. Pleť je po čistení jemná, svieža a vôbec nie je suchá. Aj keď krém po by som určite dala. Ja väčšinou scruby používam pred tým ako si dám masku.



Nourish scrub by mal vyživovať a vyhladzovať pleť. Tiež obsahuje tri druhy prírodných cukrov a bambucké maslo. Tento scrub je najjemnejší a mám pocit, že po ňom je pleť najjemnejšia. Scruby odstraňujú nečistoty a odumreté bunky a vyživujú. 



Glow scrub som si tiež veľmi obľúbila. Má jemnú textúru a po nanesení mám pocit, ako keby pleť zahrieval. Pleť je čistá a jemná. Obsahuje olej z hroznových semienok, ktorý dodáva pleti jas a sviežosť. Na tvári je veľmi príjemný. 


Všetky tri scruby sú určené pre všetky typy pleti a tak nebudete mať so žiadnym problém. Mne najviac vyhovuje clear a glow. Ak máte mastnejšiu pleť určite odporúčam clear, ak však máte citlivú pleť tomuto scrubu sa radšej vyhnite a dajte si nourish scrub. Glow scrub je podľa mňa univerzálny - pre každú pleť. A ja sa už teším, čo sa nám najbližšie dostane na trh. :) Inak scruby som videla v DM-ke, takže určite ich tam zoženiete. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Nejvíce mě zaujal asi ten zelený scrub na čištění pleti :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne se líbí úplně všechny, ale vzhledem k mé věčně vysušené pleti by se mi nejvíc hodil nourish, protože má bambucké máslo :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)