Moja IDEA s blogom

17:59 Suzzie 6 Comments



Dnes mám pre vás pripravený veľmi zaujímavý a troška iný článok. Myslím si, že bude baviť najviac moje kolegyne blogerky ale každý si tu niečo nájde. Môj blog bude tento rok oslavovať 6 rok! Tento fakt ma dosť zasiahol, predsa len, venovať sa niečomu toľko rokov. Za týmito rokmi, článkami, fotkami a zážitkami či rôznymi spoluprácami sú stovky hodín písania, fotenia, cestovania, rozmýšľania. Blogerky to určite poznajú. Ak chcete mať krásny design blogu, pekné fotky a zaujímavý text chce to veľmi veľa úsilia.

Keď porovnám moje blogovanie pred pár rokmi, tak mi zaberalo oveľa menej času. Fotky boli  nafotené celkom rýchlo a písanie textu tiež bolo veľmi rýchle. Avšak keď sa pozriem na tú kvalitu, príjemné sa pousmejem. Fotky rozmazané krivé, v texte niekoľko chýb. Samozrejme, boli to moje začiatky a začiatky vôbec nie sú dokonalé. Postupne sa kvalita zvyšovala a dnes som naozaj spokojná, kde som to dotiahla. Fotky sú kvalitné, krásne, text je tiež skvelý a blog ako tak ma dobrý design. Nie, toto vôbec nesmrdí sebachválou, ale reálne to naozaj vidím fakt dobre, v porovnaní s minulosťou. Vaše reakcie sú tiež skvelé, ako všetky komentáre kde mi ukazujete svoju podporu.



Dnes blogovanie vyzerá úplne inak a najčastejšie sa spomína slovo spolupráce a peniaze. Blogy nie sú až také populárne ale ľudí skôr bavia videá a sociálne siete. Som rada, že na mojom Instagrame a Facebooku sa vídame každý deň aj keď na blogu menej často ako kedysi.

Čo sa týka spoluprác musím uznať, že u mňa sa to tiež posunulo riadne dopredu a moju prvú  platenú spoluprácu som získala pred dvoma rokmi a odvtedy sa objavila každý mesiac. Začala som spolupracovať s niekoľkými obľúbenými značkami a skúšanie noviniek si naozaj vychutnávam.

O blogovaní sa dá toho naozaj veľmi veľa popísať avšak dnes by som sa chcela skôr pozrieť na budúcnosť a ukázať vám moje plány na tento a ďalšie roky. Mám celkom jasnú predstavu akým smerom sa má môj blog uberať a verím, že vám sa bude tiež páčiť.





Moja IDEA s blogom:

  1. vlastná doména 
  2. nový design
  3. nové logo
  4. lepšie a krajšie fotky
  5. kvalitnejší text
  6. viac článkov
  7. viac zaujímavých článkov
  8. viac času na blogovanie
  9. youtube kanál
  10. natáčanie videí na youtube
  11. zaujímavý instagram feed
  12. spolupráce so značkami, ktoré mám rada
  13. viac súťaží
  14. lepšia komunikácia s vami
  15. viac press tripov
  16. za kvalitný obsah získať zohľadnený honorár - platené spolupráce
  17. outfity  - články, posty
  18. home  - články, posty
  19. líčenie - články, posty
  20. spoznať vás 

Okrem týchto cieľov, ktoré sú veľmi všeobecné a dajú sa napísať do dvoch slov, mám niekoľko cieľov aj v súkromnom živote, ktoré sa prepájajú. Za každým cieľom, stojí niekoľko menších, ktoré musia byť splnené inak sa k tomu nijak inak nedopracujem. Niekoľko cieľov nedokážem ani ovplyvniť ale verím, že sa naplnia. Možno to pre vás vyzerá veľmi ostro a stroho, že predsa blogovanie má byť zábava. Tak áno, nebojte sa, ak sa mi nejaký z nich nenaplní alebo naň úplne zabudnem, tak na to ani nepomyslím a nič sa nestane. V podstate to nie sú ani plány ale skôr idea. Sú to moje myšlienky akým smerom sa má moja tvorba uberať..a ja verím, že sa vám to bude páčiť. 



Veľa z vás sa ma pýtalo  na tieto krásne dekorácie, ktoré zdobia náš byt. Sú od značky Côte Noire, ktoré môžete objednať na ich e-shope alebo v predajni. Côte Noire je francúzska značka, ktorá ponúka luxusné sviečky, bytové vône ale aj kozmetiku. Kladú dôraz na kvalitu surovín a proces výroby. Používajú 100 % kokosový, včelí a sójový. A čo si budeme klamať, majú nádherné luxusné balenia, ktoré môžu byť ako pekný darček. Napríklad, ja by som taký chcela dostať. :)



Možno sa ti bude páčiť aj

6 komentárov:

  1. Za tímto blogem je ta spousta práce opravdu vidět a musím uznat, že celkový design i jednotlivé fotky na mě působí moc příjemně a poutavě, ačkoliv se o módu a make-up nezajímám. Na článek jsem klikla právě kvůli tomu pro tebe očividně netradičnímu tématu. S blogováním jsem začala už skoro před 11 lety a všechno bylo úplně jiné. Současný blog oslaví v létě dva roky a také toho mám hodně v plánu, tak uvidím, na co vše budu mít čas a energii, aby to pro mě stále byla zábava.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, tak to sme na tom tak isto. Aj môj blog bude tento rok v auguste oslavovat 6 rokov. Je to neuveritelna doba. Začiatky boli všelijaké a len sa smejem a krutim hlavou nad tými mojimi začiatočníckymi článkami a fotkami, a hovorim si, ako to že som nevidela, že tá fotka nemá dobré svetlo, že je rozmazané, proste celé zle???
    Nuž ale tak to je, každá sme nejako začínali. Tebe držím palce k splneniu blogových cieľov, ja sa tiež stále snažím blog rozvíjať a niekoľko plánov s ním mam.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 6 let už je pěkná doba :) Já mám blog zatím zhruba třičtvrtě roku a mám s blogem do budoucna stejné plány jako ty, víceméně. YouTube kanál chci rozjíždět v nejbližší době, ale zatím se toho bojím. Vlastní doménu a hosting určitě doporučuji, je to fajn být ve svém.

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Držím palce, nech ti všetky tvoje plány vyjdú! Ja mám takisto nejaké plány s blogom, ale chcem sa zamerať najmä na kvalitu:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky :) a super článek.. Držím palečky :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to je pořádný kus práce a stále chceš něco vylepšovat. Přeji ti ať se jenom daří a hlavně ať tě to stále baví. :) Já bloguji teprve rok a jsem neustále s něčím nespokojená a není to dle mých představ, ale pracuji na tom. :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)