Detox vlasov doma s MalibuC

19:59 Suzzie 3 Comments




V každej oblasti s príchodom rôznych technológií prichádzajú stále nové novinky. A to platí v celej beauty sfére a nehovoriac v starostlivosti o  vlasy. Nikdy predtým som sa vlasmi nejako extra nezaoberala, avšak kvôli práci som sa dozvedela neskutočne veľa informácií a stretla s rôznymi novinkami - o ktorých som dovtedy nevedela. Jednou z nich je aj detox vlasov. S týmto trendom detoxu sa môžeme stretávať v rôznych oblastiach. Či je to už zdravá výživa, detox pleti tak aj svoje vlasy môžeme zdetoxikovať.



Detox vlasov značky Malibu C som už absolvovala v kaderníckom salóne. Je to proces pri ktorom sa zbavíte všetkých nánosov na vlasoch. Najlepšie je, ak vám túto procedúru robí profesionál. Kadernícke salóny, kde si môžete zájsť na detox vlasov nájdete na stránke malibuc.cz v lokátore. Viac o mojej skúsenosti v kaderníckom salóne si môžete prečítať v tomto článku.

Značka Malibu C, okrem toho, že poskytuje profesionálne výrobky do kaderníckych salónov má vo svojom portfóliu aj výrobky na domáce použitie. Produkty sú 100% vegan, bez sulfátov, parabénov, chloridu sodného a umelých parfémov. Z Malibu C boli takí skvelí, že my práve tieto produkty na domáce použitie poslali na testovanie aby som vám o nich napísala niečo viac.

Skúšala som 2 sady vlasovej kozmetiky. Sadu color wellness a hard water wellness. Každá táto sada obsahuje šampón, kondicionér  a wellness sáčky.



Sada color wellness by mala navrátiť lesk a žiarivosť farby. Color prepare wellness sáčky obsahujú kryštalické antioxidanty, ktoré odstraňujú z vlasov nánosy minerálov spôsobujúce blednutie a nevýraznosť farby. Predstavte si to jednoducho: vlas, na ktorom sú naukladané rôzne nánosy a cez tieto nánosy nevidíme farbu v plnej krásne, pretože práve tieto nánosy nám v tom bránia. Nánosy odstránime a tak môžeme vidieť čistú farbu.

V zložení nájdeme allantoin - chráni a ukludňuje pokožku, vitamín C - čistí vlasy do hĺbky a odstraňuje nánosy z vlasov , beatin, panthenol, ryžový proteín a vitamín E.

Už po prvej aplikácií som cítila, že vlasú sú iné. Sú jemnejšie, nie sú také hrubé - ľahšie, lepšie a kvalitnejšie na dotyk a krásne sa lesknú. Túto sadu používam 1x do mesiaca.



Ďalšia sada hard water wellness je podľa mňa ešte viac účinnejšia, pretože je práve určená na agresívne minerály z tvrdej vody. Odstraňuje tieto nežiaduce nánosy, chráni proti nežiaducej farbe, zničeniu vlasov a strate hydratácie.

Túto sadu som zatiaľ skúsila len raz a vlasy boli na dotyk tiež oveľa lepšie, kvalitnejšie. Veľmi ťažko sa popisuje pocit, ale keď to skúsite tiež tak uvidíte že tie vlasy sú fakt iné.

Ďalšou výhodou je je proste skvelá je to, že s vlasmi sa oveľa jednoduchšie pracuje a sú ľahšie. A tieto dve veci si hneď všimnete!

Možno sa ti bude páčiť aj

3 komentáre:

  1. Značku neznám a ani jsem od ní nic nezkoušela.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sady vypadají zajímavě. O detoxu vlasů jsem ještě neslyšela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vůbec jsem o tom neslyšela, ale to balení vypadá super :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)