Nové mihalnice s Lux-Factor

21:56 Suzzie 0 Comments



Po dlhých mihalniciach túži každá z nás. Niektorá z nás sa s takými už narodila / gratulujem, vôbec nezávidím :) / a niektoré z nás sa o to snažia. Rozprávkové husté a dlhé mihalnice už nie je nič nemožné. Stačí použiť umelé riasy či trsy, alebo zájsť do kozmetického salónu, kde nám mihalnice predĺžia na pár týždňov. Okrem toho je tu ale aj celkom iná možnosť. Pred niekoľkými mesiacmi som vám predstavovala sérum wild eyelash volume od Lux Factor. Vďaka prírodným zložkám môžete aj vy svoje mihalnice posilniť a dodať im výživu. Vďaka tomu bude hustejšie a dlhšie. Napriek tomu, že mám veľmi citlivé oči a som nositeľkou kontaktných šošoviek, s používaním séra som nemala žiadny nepríjemný problém. Určite vás však zaujíma výsledok po používaní 2 mesiacoch, ktorý vám už najbližšie ukážem! :)







A moje pocity ? Som veľmi spokojná, že na našom trhu je niečo prírodné a funkčné na rast mihalníc. Najlepšie na tom je, že napriek tomu, že mám citlivé oči, nemám žiadny problém s používaním. Výsledky sú viditeľné po niekoľkých mesiacoch a vďaka pravidelnému používaniu vydržia dlhodobo. Ak si chcete zdvihnúť sebavedomie a mať ešte krajší pohľad, vyskúšajte, nič za to nedáte.




Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)