Starostlivosť o pokožku v zime s Indulonou

23:02 Suzzie 6 Comments


V tomto chladnom období trpí moja pokožka najviac. Stačí keď vyjdem na chvíľu von a na rukách už cítim suchú pokožku, s perami je to veľmi podobne a niekedy ma vie potrápiť aj pleť. Aby sa mi toto nestávalo vždy sa snažiť nakrémovať a pokožku chrániť, niekedy však na to zabudnem! V tomto prípade sa snažím nakrémovať čo najskôr ako prídem domov. 


Na celé telo používam hydratačný krém Original od Indulony. Indulona je klasika, ktorú používali aj naše maminy a produkty mi vyhovujú aj dnes. Vyrábajú sa vo farmaceutickej kvalite a sú bez parabénov. Tento hydratačný krém má veľmi hutnú konzistenciu a svojimi účinkami je podobný ako krém na ruky. Troška ťažšie sa rozotiera ale na túto vec som si zvykla už aj u iných hutných krémoch pri iných značkách. Do pokožky sa vsiakne ale na povrchu zanechá jemný film, preto tento krém najradšej používam pred spaním - pokožka ráno je jemnučká. Je dostupný aj v rôznych vôňach ako sú: olivová a nechtíková.  Ak si chcem telo nakrémovať počas dňa použijem telové mlieko. Moje najobľúbenejšie je s vôňou marhúľ.





Najradšej od Indulony mám krém na nohy, ktorý je podľa mňa aj najlepší výrobok od tejto značky. Žiadny krém si s mojou pokožkou na nohách tak neporadil ako tento. Ak chcem aby moje nohy boli naozaj jemné, pred spaním na ne nanesiem hrubšiu vrstvu a ráno sa už vytešujem z jemnosti. :)


V kabelke a ani doma na stolíku mi nemôže chýbať krém na ruky. Najradšej mám ochranný na ruky, ktorý obsahuje aj antibakteriálnu zložku. Ruky si cez deň nakrémujem aj niekoľkokrát, väčšinou podľa činností, ktoré v daný deň robím. :)





Aj vďaka Indulone mám hebkú pokožku nie len cez zimu. A vy niečo používate od Indulony ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

6 komentárov:

  1. Také mám teď nově nějaké nové produkty od Indulony a jsem s nimi spokojená. Teď denně používám krém na nohy. Moc se mi líbí ten nový design, co Indulona má :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jako malinká jsem měla exém, a pamatuju si, že mě mamka vždycky mazala právě Indulonou, tou měsíčkovou :) A i teď se k ní ráda vracím, protože konkurenty na českém trhu moc nemá :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Indulonu jsem využila minulý rok hojně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neznášam názov Indulona :D ale ich produkty mám rada..stará overená klasika ;)

    Viki Ceglédyová

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)