Obyčajné sprchovanie dokáže zmeniť našu Zem

16:59 Suzzie 3 Comments


Je zaujímavé ako vám niektoré udalosti zmenia v živote vaše názory, postoje či pocity. Povedala by som, že je to normálne. Ale keď to dokáže obyčajný produkt z kozmetického priemyslu  - sprchovací gél, je to až neuveriteľné. A u mňa sa to tak stalo!

Milujem kozmetiku a nápady. Keď sa tieto dve slovíčka spolu spoja a dokážu vytvoriť myšlienku, ktorá dokáže pohnúť a zmeniť našu zem, myslenie som šťastná. Áno, robí ma to šťastnou, keď viem, že vďaka mne vyrastie nový strom.


So skvelou myšlienkou #sadimtedasom prišla moja obľúbená značka Yves Rocher. Vďaka produktom s označením I love my planet rastú stromy po celom svete. Ako to funguje ? Yves Rocher vysadí za jeden predaný produkt - jeden stromček. Stačí si kúpiť koncentrovaný sprchovací gél, ktorý je dostupný vo veľmi príjemných vôňach. Moja najobľúbenejšia je mango & koriander. Milujem svieže vône. Patentovanou technológiou je tento sprchovací gél 4x koncentrovanejší ako normálny. Jeho 100 ml balenie vám vystačí presne na 40 sprchovaní. Na jedno sprchovanie stačí raz stlačiť a vďaka membráne sa uvoľní presne také množstvo aké budete potrebovať. Majú recyklovateľný flakón, ľahko biologicky odbúrateľné zloženie, o 50% menšia spotreba plastov a obsahujú 100% mycie zložky prírodného charakteru. A ešte vyrastie aj jeden stromček! :)



K veľkému bratovi pribudla aj novinka - koncentrovaný šampón na vlasy, ktorý je v predaji od 25.5. Šampón má 100 ml a vydrží vám až na 30 umytí. Neobsahuje parabény, silikóny a vlasy jemne čistí. Spotrebuje sa až o 39% menej plastov. Vedeli ste o tom, že obsahuje až 98% zložiek prírodného pôvodu ? A samozrejme zasadia aj za každý predaný kus strom. Do roku 2020 zasadí YR u našich susedoch až 100 000 stromov a ja verím, že čoskoro aj u nás na Slovensku budeme sadiť! :)



Šetriť prírodu a chrániť ju nie je až také ťažké. Vďaka týmto produktom a ich myšlienke som si uvedomila, že našu Zem máme len jednu. A obyčajné sprchovanie môže zmeniť našu prírodu. 

A ako chránite našu prírodu vy ? Nezabudnite sa podeliť o vaše myšlienky a môžete vyhrať krabičku plnú výrobkov Yves Rocher. Nájdete tu aj od ostatných skvelé tipy na činnosti, ktoré môžete aj vy zaradiť do každodenného života.













Možno sa ti bude páčiť aj

3 komentáre:

  1. Nádherné fotky :) Sprcháče som už videla a je to skvelý nápad, Yves Rocher mám veľmi rada. Rovnako aj to celé balenie vymysleli úplne super

    FRENCHSTYLE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky, tiež recenzujem tieto produkty, sú úžasne.
    Izabell zo SYDNEY SLEEK

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)