Vlasové novinky pre farbené vlasy

18:44 Suzzie 3 Comments


Krásny večer. Veľmi dlho sme sa tu nevideli, ja viem. V živote nastanú rôzne situácie kedy náš čas pohltia rôzne veci a na niektoré aktivity zostane menej času. Konečne by som vám chcela ukázať a porozprávať o nových produktoch, ktoré ma zaujali.







Už dlhšiu dobu používam kvalitnú kozmetiku na vlasy a preto som sa rozhodla, že vyskúšam novú značku na našom trhu Color Wow. Za americkou značkou Color Wow stojí Gail Rederici, ktorá vytvára revolučné produkty so zložením vyvinutým špeciálne pre farbené vlasy. Chemicky farbené vlasy potrebujú o trošku lepšiu a inú starostlivosť ako prírodné. Produkty sú veľmi obľúbené aj u známych osobností ako sú Kim Kardashian, Jennifer Lopez a získali množstvo ocenení.


Na testovanie som si vybrala sadu na objem vlasov , ktorá obsahuje tri produkty:
Carb cocktail nionic tonic, Raise the root thicken & lift spray a Style on Steroids - performance enhancing texture spray. 



Začneme bionickým tonikom na objem vlasov. Tonikum sa aplikuje do vysušených vlasov uterákom. Nezabudnite vždy produkt pretrepať.  Vlasom dodáva proteíny, ktoré sa strácajú pôsobením chemických látok pri farbení vlasov. Každý vlas obalí sieťou z mikro-vlákien, ktoré fungujú na báze karbohydrátov vďaka čomu sú vlasy plnšie a objemnejšie.  Z osobného pozorovania môžem povedať, že vlasy sú po používaní pevnejšie.





Sprej na posilnenie a zdvihnutie spľasnutých vlasov je presne niečo pre mňa. Ak ste sa nenarodili s dokonalými vlasmi, ktoré sú objemné, určite každé ráno riešite problém, ako ich "nadvihnúť", resp. ako s tými piatimi vlasmi vyčarovať aspoň 10 ďalších. Na tento problém nám pomôžu iba kvalitné výrobky určené na objem vlasov. Sprej je určený práve pre jemné a farbené vlasy. Objemné vlasy získame vďaka unikátnym priehľadným polymérom, ktoré dokážu vlasy zahustiť a vzpružiť. Chránená bude aj farba vďaka UV filtrom. Sprej sa nastrieka ku korienkom a môže sa aplikovať na vlhké i suché vlasy. Ja som ho vždy používala na vlhké vlasy a stačia tri aplikácie. Odporúčam to nepreháňať so sprejom, najmä ak máte rýchlo-mastiace sa vlasy ako ja. Vlasy nezabudnite tepelným stylingom upraviť do požadovaného tvaru. Neskôr som ho začala používať do suchých vlasoch a musím vám povedať, to je objem! Mám pocit, že na suché vlasy funguje oveľa viac ako na vlhké, takže ak potrebujete ešte viac objemu neváhajte ho naniesť aj pri konečnom stylingu. :)



Texturačný sprej pre farbené vlasy sa stal stálym členom mojej vlasovej rutiny a používam ho vždy pred a po keď vlasy žehlím alebo upravujem kulmou.  Chráni vlasy pred teplom čo je veľmi dôležité. Nie je nič horšie ako nechrániť si vlasy pred tepelnou úpravou, vlasy to dajú vždy na sebe vedieť. Zloženie, ktoré sprej obsahuje nezanechá kriedový povlak a farbené vlasy nezmatní. Zachovať tvar vlasov dokáže pomocou zmesi mikrozeolitov a zvlhčujúcich elastomérov. Výrobok si získal rýchlo moje srdiečko, pretože moje vlasy akosi nedržia svoj tvar ani deň, nie to ešte dva. Po použití tohto produktu však vydržali aj na druhý deň!  Moje vlasy odporúčajú. :)




* vlasy sú len vyfénované



Značka Color Wow ma príjemne prekvapila funkčnými produktmi, ktoré sú určené pre farbené vlasy. Ak aj vy patríte ku kategórií žien, ktoré majú farbené vlasy a chcete sa o ne starať s funkčnými a kvalitnými produktmi, všetky tri skúšané výrobky môžem doporučiť. Ak by som mala vybrať len jeden ( čo je dosť ťažké :D ) bolo by to účinné tonikum. 





Možno sa ti bude páčiť aj

3 komentáre:

ďakujem za komentár :)