RECENZIA: Oriflame paleta očných tieňov - eye shadow duo

6:30 Suzzie 0 Comments

Výrobok mi bol venovaný od Oriflame na recenzovanie.
(Rozhodla som sa, že túto informáciu budem vždy písať na začiatku článku ak je to recenzia. Či je výrobok venovaný na recenzovanie alebo som si ho kúpila sama.)

Túto paletku mám doma už veľmi veľmi dlho..ešte od leta a stále som na ňu nenapísala recenziu tak konečne sa dočkala a píšem aj niečo o nej :)



Paletka je z kolekcie Eye shadow duo a skladá sa z dvoch tieňov-z fialového a ružového. Fialový je skôr matný a ten ružový naopak, jemne sa trbliece. Sú to jemné tiene takže pigmentácia je taká stredná. Sú jemné a na očiach vydržia tých 8 hodín- ak dáte pod ne podklad. Tiene sú určené na to aby sa s nimi dalo robiť dymové líčenie. Bohužiaľ, pri týchto tieňoch sa musíte trošku viac potrápiť.



Celkovo tejto paletke dávam 7 bodov z 10 kvôli:
a/ jemné tiene
b/dobrá výdrž
c/zlé vytváranie dýmového líčenia

Mali ste túto paletku ? Čo na ňu hovoríte? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)