ČO NEKUPOVAŤ: Prečo si už vlasy nebudem farbiť BIO farbou? / Sante-prášková farba na vlasy /

13:21 Suzzie 16 Comments

Ahojte! Dnes  nejdem vychvalovať nejaký dobrý kozmetický produkt ale práve naopak vyjadrovať sa veľmi nepekne. Chcela by som ešte povedať, že niekomu takáto farba, konzistencia, postup a čas vyhovuje..mne však bohužiaľ nie..

Včera som si farbila vlasy SANTE, práškovou farbou-odtieň Ohnivočervená. Objednávala som teraz už neexistujúci e-shop. Túto farbu nájdete aj v DM-kách alebo na viacerých e-shopov s bio kozmetikou za cenu: 8-9 €



Ako by farba mala vyzerať na rôznych odtieňoch vlasov.
 V krabičke nájdete, pár rukavíc, čiapku, návod a dôležité informácie a samotnú práškovú farbu.



Postup a dôležité informácie.

Samotná prášková farba
 Na farbenie som sa veľmi tešila, pretože toto je moja prvá prírodná farba, bohužiaľ aj posledná. Farba na moje prekvapenie voňala veľmi pekne-bylinkovo. Postup bol jednoduchý, práškovú farbu zaliať 300 ml vriacou vodou. Zaliala som. Bolo. Lenže, hneď sa začal šíriť nesmierny zápach. Musela som otvoriť okno a mať farbu pri otvorenom okne. Áno, mám doma ešte aknégél-ktorý tiež nevonia veľmi príjemne..Bohužial mne veľa týchto BIO vvýrobkov nevonia veľmi pekne ale táto farba to bolo extrém. + sa k tomu pridávala ešte aj vizuálna stránka- farba vyzerala ako ho*no..neviem ako Vy..ale ja som sa takýmto niečim posledny krát farbila. :/ Farba sa nejako sušila a veľmi zle nanášala. Trvalo to 1,5 hod. A to mi tú farbu nanášala ešte sestra, kebyže si ju ja nanášam, tak to trvá ešte dlhšie..Farba vôbec na vlasoch nechcela držať, opadávala na zem, všade. Po celej kuchyne sme malé maličké ho*ná :D,plus bolo to, že sa to dalo umyť :DD, no čo už.

Prášková farba s vriacou vodou.

Vytvorená krémová konzistencia.
 Išla som si zmyť vlasy, išli to veľmi ťažko a nejakú polhodinu to trvalo..farba bola usušená a zostávala vo vlasoch, bohužial farbu bolo cítiť ešte na vlasoch,-dnes už ju necítim /ešteže/..takže po dlhom pobyte v kúpeľni- pretože som musela ešte drhnúť vaňu, pretože sa tam nejako ta farba zachytila po zmývaní farby z vlasov, na vlasoch nebol nejaký extra rozdiel medzi mojimi pôvodnými vlasmi a terajšími..vlasy sa trošku zosvetlili a myslím, že pridali na lesku..čo je veľmi fájn..

Vlasy PO

Vlasy PO



Vlasy spredu. Prepáčte ale som na fotke bez-makeupu :/.



Viem, viem, že BIO farby sú úžasná vec, bez chemikálií, vlasy sú pekné, bohužiaľ, po tejto skúsenosti sa už radšej žiadnej farby-BIO farby nedotknem a tak naďalej vlasy budem farbiť chemicky..


Možno sa ti bude páčiť aj

16 komentárov:

  1. Vypadá opravdu děsivě až nechutně:D Bio barvy jsem ještě nikdy nezkoušela a myslím, že radši zůstanu u těch normálních :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vážne to nevyzerá dobre. :D A to to vidím iba na fotke, čiže ten zápach necítim. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež mi to prvýkrát nevyšlo..:) Ale už si takto vlasy farbím skoro rok. Chce to len trpezlivosť a výsledok stojí za to, netreba to hneď zatracovať... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Henna no, já si hennovala vlasy necelej rok co 2 měsíce, miluju zrzavou do oranžova :) svoji barvu mám takovou střední hnědou, nechtěla jsem si pravidelně ničit vlasy chemickou barvou...
    Když jsem používala ještě DM- kovou, tak to bylo nic moc, když jsem přešla na henne color... Ta je naopak super, mě docela voní, konzistence teda taky lahoda, ale dá se přežít, a ta nekonečná aplikace a čekání po ní, podle mě, za to stojí, protože vlasy jsou po ní heboučké a lesklé i po dlouhé době... :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento príspevok celkom nechápem...kto používa hennu, musí si zvyknúť na novú prírodnú arómu z rastlinných farbív, to je normálne, lepšie, ako štipľavý zápach z chémie...konzistencia sa musí proste len odhadnúť...do prášku postupne pridávať horúcu vodu, alebo čaj, ja nedávam vriacu, ale 90C, riadne premiešať a chvíľku nechať...a to, že kúsok sem tam odpadne, keď nie je hlava úplne zakrytá, je tiež normálne...nakoniec, to vymývanie...tiež trošku dlhšie trvá, ale stojí to za to...hlavne ten pocit zdravých vlasov a pokožky...konkrétne používam túto značku už dlho, skúšala som aj iné, ale táto je najlepšia...ja ju určite odporúčam!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Čo nechápeš na tomto príspevku ? Ja som túto farbu prvý krát použila a popisujem svoje pocity. Samozrejme každý preferuje niečo iné a každému niečo iné sadne. Mne táto farba nesadla a mala som zmiešané pocity a presne tak som to aj napísala v článku. A recenzie sú o tom, aby človek opísal svoje skúsenosti s výrobkom...A používala som ju podľa návodu, aký bol pribalený. Ďakujem však za návod. :)

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tohle vypadá docela nechutně na vlasy bych si to ani nenanesla. Vypadá už odpudivě podle konzistence.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Chápem, že je to Tvoja skúsenosť, ale nesúhlasím s titulkom - čo nekupovať. Prírodné farby určite odporúčam. Ich aplikácia, vôňa a konzistencia nie sú na prvý pohľad ideálne, ale výsledný efekt stojí za to. Aj ja som bola po prvykrát rozladená z aplikácie, aj z toho, že sa mi namiešala príliš hustá hmota, ktorá z vlasov opadávala. Ale po niekoľkých použitiach sa dá na všetky nevýhody zvyknúť a budete si užívať skutočne zdravé vlasy. Chcem podporiť dámy, ktoré uvažujú o vyskúšaní prírodných farieb, aby sa nedali odradiť po prvom farbení. Možno aj Ty sa za pár rokov rozhodneš opäť skúsiť prírodnú farbu a budeš už mať na ňu iný názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekný deň,
    mne príde divné, že autorka píše o zlej skúsenosti, ktorú získala po použití farby, no fotografie sú robené pred použitím: neotvorené vrecko s práškom, čerstvo zaliata farba, pasta ešte pred nanesením ...
    Vyzerá to ako úmyselná antireklama.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výrobky, ktoré recenzujem vždy fotím ešte pred použitím, pretože na fotkách vyzerajú lepšie. Ako vidíte farba je naozaj použitá pretože ju vidíte na fotkách ako sama hovoríte je zaliatá a zamiešaná. To, že ju nemám odfotenú na vlasoch je škoda alebo nejako som na to zabudla alebo som to nechcela fotiť pretože to nevyzeralo celkom dobre. Farbu som naozaj použila a nikdy by som nepísala o veciach aproduktoch, ktoré som nikdy nepoužila a nevyskúšala a ďalšia otázka, ktorá ma celkom šokovala z vašeho komentára, že to vyzerá ako anti reklama?! No nemám slov..prečo by som to preboha robila ? Napísala som len o svojej skúsenosti..ak má niekto s touto farbou inú skúsenosť tak je to fájn..

      Odstrániť
  10. Ja som použila prirodnú čiernu farbu a po pár umytiach vlasov boli znova pôvodnej farby.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No... tak v prvom rade... zlý vyber farby, už z obrázku vyzera ako kravina... ďalšia vec, zaliala si to vriacou vodou, tiež zle. Už podľa konzistencie vidno, že z toho bude bordel, ma to mat jogurtovu konzistenciu. Ďalšia vec, hennu musíš nechať odstať prekrytú fóliou na teplom tmavom mieste aj 12 hodín... pre dosiahnutie peknej farby pridať citrónovú stavu, zaliat červeným čajom a nie vodou, pridať kľudne červenú susenu papriku a škoricu. Po nanesení nechať s fóliou a teplým uterákom na hlave 5-6 hodín, v závislosti akú tmavú chceš farbu :) len tolko k tomu, že zhadzujes niečo len na základe toho, že si nevieš o niečom najskôr pozisťovať informácie

    OdpovedaťOdstrániť
  12. henu pouzivam osem rokov a nic ine by som si uz na hlavu ani nedala...predtym ako mlada som si nemohla vypestovat dlhe vlasy a teraz po 40-tke ich mam po pas prvykrat v zivote...chce to iba cvik a ked sa hlava prekryje foliu a uterakom, nic neopadava, neni z toho ziaden neporiadok a da sa pekne vyprat aj z oblecenia, ked sa nechtiac zaspini...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Po hene sa nemôžu pouzivat klasicke farby ja pouzivam biocap a som spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)