RECENZIA: Nečakané prekvapenia sú najkrajšie alebo Sprchovací gél B.U.

19:49 Suzzie 1 Comments

Ahojte! Tento týždeň som bola na nákupe potravín v tescu a prechádzala som cez drogériu a nejako som zbadala tieto sprchovacie gély B.U., od tejto značky som zatiaľ nič nemala. Videla som od nich toaletné vody sa mi zdá, že to boli..alebo parfumy ? Neviem isto ale už som stihla ich aj ovoňať a nevonali zle ale nikdy som sa nedostala k tomu aby som ich kúpila ale po tomto sprcháči som aj zmenila názor...Prečo?












Sprchovacie gély B.U. boli v akcii, nespomínam si koľko presne to bolo ale asi za nejakých 1,5 € a normálne stoja 2,5 € /tesco/..Otvorila som ich ovoňala, bola to taká jemná vôňa...Šok ale prišiel keď som sa prvýkrát s ním osprchovala /hneď v ten deň, nemohla som vydržať :D/. Krásne ale naozaj krásne vonia! Tento sprchovací gél však neodporúčam pre tie ženy, ktoré majú radšej jemné vône. Síce keď som ho voňala tak to bola naozaj jemná vôňa ale reálne je ten sprchovací gél veľmi parfumovaný - mne to ale nevadí, skôr som rada! Kúpeľňa je nádherne pre-voňaná a keď privoniam k mojej pokožke tak vôňu ešte cítim :) Ako som už písala, tento sprchovací gél nie je pre tie, ktoré majú jemné vône lebo táto vôňa je skôr taká ťažšia, ženskejšia, elegantnejšia.. Určite vyskúšam od nich ešte ostatné sprchovacie gély..A odporúčam každému, kto rád vonia :D

Možno sa ti bude páčiť aj

1 komentár:

  1. ďakujem za recenziu ihneď si ho zakúpim :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)