Recenzia: Makeup Revolution. Áno či nie ?

15:16 Suzzie 11 Comments

Ahojte! Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na veľa veľa produktov od Makeup Revolution. Táto značka je veľmi známa, takže nemusím vám predstavovať čo všetko nám prináša. :) Poďme teda hneď začať. 


Začneme s paletkou pretože najviac známe sú práve paletky od tejto značky. Dlho som sa rozhodovala, ktorú farebnú variantu si vyberiem, nakoniec mi oči padli na paletku iconic 3.  Čo sa týka obalu je veľmi jednoduchý, pevný so zlatým nápisom MR, takéto obaly sa mi páčia. V paletke nájdeme 12 odtieňov a jeden obojstranný štetec. Čo s týka štetca, je to úplne obyčajný a klasický štetec s penovým aplikátorom ako sme zvyknuté aj v iných paletkách. Tiene sú nádherne. Čo sa týka pigmentácie tak je to "ako s počasím". Niektoré tiene majú super pigmentáciu a iné moc nie. Na fotkách môžete vidieť každý tieň očíslovaný, aby ste vedeli porovnať aj tiene vyskúšané na rukách. Super pigmentované sú tie najtmavšie - 12, 11, 10, 9, 8, ďalej 6, 5,4,2. Veď sami môžete vidieť aj na fotkách čo dokážu. Tiene sú skúšané na sucho. Skúšala som aj mokrú aplikáciu a musím povedať, že tmavé odtiene získajú ešte väčšiu pigmentáciu a sú skôr "dymové", fakt super. Na fotkách môžete vidieť aj že niektoré sú matné a niektoré trblietavé. Keby si mám vybrať 2 najkrajšie odtiene, tak sú to jednoznačne 2 a 12. S tieňmi sa celkom dobre pracuje, lepšie je ich ale nanášať prstami pretože so štetcom je to trochu komplikovanejšie, odtiene sa k sebe hodia a dajú sa dobre kombinovať. Paletku používam skoro každý deň a chystám sa už na ďalšie! :) Cena je 7,51 €. Čo je podľa mňa úžasná cena za túto paletku, pretože naozaj získate kvalitu za tú cenu! :)



Lícenka MR, v odtieni Wow, veľmi jemná ale pri tom, podľa mňa až moc pigmentovaná, takže si určite dávajte pozor, keď budete používať túto lícenku aby ste to neprehnali. V obale vyzerá moc "ružovo barbínovsky" ale na tvári vyzerá prirodzene a jemne. Určite stojí za vyskúšanie. Cena 1,85€




Sada na úpravu obočia, MR, v odtieni light medium, Túto sadu na úpravu obočia som nejako moc nechcela ale nakoniec som si ju kúpila a som rada! Posledný odtieň mi presne pasuje na farbu obočia. Nepráši, super pigmentácia, celková dobrá výdrž tieto všetky vlastnosti nájdete v tejto sade. Nachádza sa tu aj mini pinzetka a štetec na obočie, ktoré nesmú chýbať pri úprave obočia! Cena je 4,87 €



Amazing rúž MR, v odtieni Lady, Anatomic Ruby, Mystify, Dare. Tieto rúže som chcela vyskúšať hlavne kvôli cene, ktorá je úžasná. Každý rúž stojí iba 1,85 €. A v ponuke je 30 odtieňov takže môžete skúšať a skúšať. Mne sa najviac, podľa fotiek na e-shope najviac páčili tieto 4 odtiene. Musím povedať, že v reáli sú niektoré inak sfarbené alebo majú iný farebný podtón. Najviac som nadšená z odtieňu Ruby a Dare, najviac som sklamaná z Mystify, ktoré sa mi vôbec nehodí. :/ Pigmentácia je veľmi dobrá, majú aj krásne vône, bohužiaľ na perách nevydržia tak dlho akoby som si predstavovala, preto treba rúž opakovane nanášať cez deň. Inak si myslím, že za tú cenu skvelá voľba. 



Tak a sme nakonci. Čo hovoríte vy na Makeup Revolution. Vyskúšali ste už niečo ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

11 komentárov:

  1. Objednavku planuji, paletku Iconic 3 urcite chci, nejake rtenky bych taky chtela vyzkouset a jinak samozrejme nesmi chybet srdickova tvarenka a byl by fajn i srdickovy rozjasnovac, ale to uz potom podle financi :-D Jinak ten set jsem taky chtela, ale nakonec jsem si poridila od NYC, tak jsem zvedava :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mám tvárenku v odtieni sugar,rúž, paletku fawless a bielu čokoládu :) som spokojná...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Videla som už na Tvojom blogu, ani sa Ti nečudujem :)

      Odstrániť
  4. Začiatkom februáru som spravila svoju prvú objednávku a som nadšená :) Najväčšiu radosť mám zo srdiečkovej lícenky. Je dokonalá. Určite si ešte objednám nejakú paletku, len sa neviem rozhodnúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od MR mě lákají hlavně paletky a jejich srdíčkové tvářenky, slyšela jsem i některé kladné recenze na věci k čištění štětců. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám paletku "Give Them Nightmares" a za nic bych neměnila. Potrpím si na extravagantní věci, tak i líčení. Dřív jsem se toho bála, naštěstí mě to pustilo. Od Makeup Revolution mám ještě dvě rtěnky z kolekce Atomic - článek na mém blogu, tak se určitě mrkni. Já bych za Makeup Revolution neměnila žádné stíny. Jsem s nimi ještě spokojenější jak s Nakedkou, protože MR tolik nepráší. A ta pigmentace... ou maj gad.
    Nelituju. A strašně se mi líbí ta rtěnka v odstínu Ruby. Hledám nějakou hezkou rtěnku v červené, tahle se mi docela líbí. Asi si jí koupím, až si tam budu zase něco objednávat.
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie produkty vyzerajú super :) Tiež si chcem od MR niečo objednať :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)