Dermacol - Imperial Make-up

20:53 Suzzie 19 Comments

Ahojte! Dnes tu mám pre vás recenziu na make-up Imperial od Dermacol. Určite ste o tomto make-upe počuli, niektorí si ho chvália a niektorí presný opak. Ako som ja s ním spokojna ? To sa dočítate nižšie.


Tento make-up patrí medzi moje najobľúbenejšie a je jeden z mála ktorý mi sadol, čo sa týka odtieňa a vlastností. Začnem obalom, ktorý  je celkom pekný a páči sa mi ten ultra lesklý ružový uzáver! :D Nachádza sa klasicky v plastovej tube s objemom 30 ml, cena je 6,45€ /eshop dermacol.sk/. Cena je podľa mňa výborná cena za super make-up. Nájdete ho v 4 odtieňoch. Make-up je veľmi ľahký a tekutej konzistencie, takže sa ľahko roztiera na pleti. Mám najsvetlejší odtieň, ktorý pôsobí trocha tmavšie a oranžovo ale po nanesení sa prispôsobí pleti a splynie, oranžový tón tiež zmizne. Čo sa týka krytia, zakryje červené miesta a menšie nedostatky pleti, s akné je to trošku zložitejšie a je treba použiť korektor. Ak máte krásnu, čistú pleť alebo len menšie nedostatky, tak krytie pre vašu pleť bude dokonalé. Dá sa vynikajúco vrstviť a pleť zanecháva hebkú. Čerešnička na torte je však matný finish, ktorý je naozaj super pre mastný typ pleti. :) Mám už 2. balenie a som spokojná. :)




Vyskúšate ho aj vy ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

19 komentárov:

  1. Vyzerá super :) Vyzerá, že je fakt dobrý a aj odtieň vyzerá dobre ...

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Měla jsem jej také a musím říct, že finish na pleti dělá bezkonkurenční, ale bohužel je plný silikonů a to mi po čase (asi po týdnu) začalo dělat problémy s pletí :( Jinak je ale opravdu perfektní :)

    Zaměřeno na: Astor

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nad tým som nerozmýšľala, mne na pleti moc nevadil

      Odstrániť
  3. Vyzerá skvele, akurát by som sa bála iba toho odtieňa, veľmi ťažko si viem nájsť taký akurátny bledý odtieň. Väčšina drogérkových makupov je na mňa moc tmavá. Ale vyzerá lákavo :)
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám taký istý problém, keďže som bledá ale určite vyskúšaj tento najbližšie v drogérií, má super odtieň. :)

      Odstrániť
  4. Vypadá skvěle i ten odstín by šel :-) Budu se na něj muset mrknout :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/muj-prvni-bronzer.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom daj vedieť, ako si spokojná :)

      Odstrániť
  5. Na ten určitě kouknu, už mi dochází a potřebovala bych nový :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. taky mi sedí jako jeden z mála!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá skvelo, keď budem potrebovať nový určite sa po ňom poohliadnem :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom daj vedieť ako si s ním spokojná :)

      Odstrániť
  8. Mám ho moc ráda, navíc prodávají i krásně světlý odstín, takže super na zimu. :) Dělá krásný finiš a hlavně je lehoučký, což většinou preferuji. Navíc ta cena mi vzhledem k jeho kvalitě přijde směšná. Je to jeden z mých top makeupů. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja uz som tento makeup vyskusala,ale spokojna som nebola vobec :( a neskutocne mi vadil jeho zapach!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zápach ? Práveže ja nepociťujem žiaden..

      Odstrániť
  10. vyzerá fajn :) a pekná vizuálna stránka blogu :)

    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)