DIARY: Turistikovanie vo Vysokých Tatrách

15:35 Suzzie 0 Comments

Ahojte! Po dlhšej dobe som opäť tu a to hneď s denníčkom! V škole máme toho viac ako za celý rok, nič sa mi nechce robiť a to teplo k tomu pridáva ešte viac. Túto stredu sme boli zo školy na kurze ochrany prírody a človeka, čo znamená, že sme turistikovali a navštevovali v Tatrách rôzne miesta. Vrátili sme sa včera večer. 



Z Trenčína sme odchádzali rýchlikom do Popradu a následne električkami až do Starej Lesnej, kde sa nachádzal nádherný 4-hviezdičkový hotel Hills, škoda že bola vzdialený 2 km, ktoré sme museli šlapať s ťažkými batohmi na chrbte. Ešte teraz ma boli krčná chrbtica :D . Hotel bol naozaj krásny, čistý a v tichej oblasti. Boli sme ubytovaný v 2 alebo 3 postelových izbách. Ja som bola na dvojke s mojou spolužiačkou. Izba krásne voňala ako kaderníctvo! Naozaj! :D V prvý deň sme išli do obchodíkov a múzea zimných športov vzdialených cca 3 km. Následne sme sa vrátili naspäť na hotel. o 18:00 sme večerali a o hodinu neskôr sme mali prednášku o bezpečnosti na horách atď.


Druhý deň sme po raňajkách odišli na turistiku. Boli sme rozdelení do troch skupín podľa náročnosti. Prvá - najťažšia skupina mala ísť na Teryho chatu. Druhá - malá zísť Hrebienkom dole od Zámockej /alebo akej/ chaty a posledná mala prechádzku pri Štrbskom plese. Vyšli sme lanovkou na skalnaté pleso, bohužiaľ počasie nám nedoprialo a bola hmla, takže kvôli výstrahám s nekonal výstup na teryho chatu ale všetci sme išli dole hrebienkom, kde sme videli krásne vodopády, výhľady ale aj líšku. :D Večer sme mohli ísť do Wellness.



V posledný deň sme navštívili Štrbské pleso, jazerá lásky a presunuli do Štrby z ktorej nám odchádzal rýchlik do Trenčína. Cesta bola naozaj krutá, pretože bol veľký zmätok a preplnení vlak. Domov som prišla večer a unavená ale zato s príjemnými zážitkami a s novou energiou. :)






Možno sa ti bude páčiť aj

0 komentárov:

ďakujem za komentár :)