CIEN - BB CREAM

22:04 Suzzie 9 Comments



Konečne ste sa baby dočkali a ja vám poviem niečo viac o kozmetike z Lidla. Je pravda, že nejako ma nikdy nelákala kozmetika od takýchto značiek. Keďže za deň prečítam asi 20 recenzií na rôzne produkty dostala som sa aj k lidl kozmetike, ktorá je v poslednej dobe dosť diskutovaná. Či na blogoch alebo instagrame. Pozitívne recenzie a názory ma nalákali a predsa len, cena pri týchto výrobkoch nie je až taká šialená. Ako prvý produkt som sa rozhodla kúpiťsi BB cream. Kozmetiku od Lidl nájdeme pod značkou Cien. V poslednej dobe sa zvýšil počet produktov Cien a nájdete ich už ako stály sortiment v regáloch.





BB krém je v predaji v 2 odtieňoch - svetlý a tmavší. Keďže mám svetlú pleť kúpila som si ten svetlejší. BB krém sa nachádza v škatuľke a v obyčajnej tube. Hneď po otvorení ma zarazila vôňa. Make-upy a BB a CC atď. :D majú žiadnu vôňu, príjemnú vôňu ale väčšinou je to taká divná vôňa. A tento BB krém mi veľmi pripomína Niveu - klasický krém. Túto vôňu mám veľmi rada a hneď som mala pocit, že to bol skôr hydratačný krém ako BB. Niektoré BB krémy majú krytie veľmi nízke a skôr zocelia tón pleti a rozžiaria ju ale na druhú stranu, tu máme aj také, ktoré zakryjú všetko a tiež sú hydratačné / väčšinou sú to azíijske značky /. Aký preferujete typ BB krému ? Pretože keď niekedy čítam v recenzii že " BB krém nie je na to aby mal vysokú kryciu schopnosť ale aby iba zocelil farebný tón pleti". Toto tvrdenie mi príde troška také, možno "protirečenie" pretože máme na trhu BB krémy od iných značiek, ktoré práve stavajú na krytí ale pri tom majú aj ostatné vlastnosti ako je hydratácia, zjednotenie pleti atď. Určite mi napíšte ako beriete vy BB krémy. :)


BB krém sa veľmi dobre rozotiera po pleti a aj príjemné, pretože naozaj mám pocit ako keby to bol skôr krém. Na začiatku vyzerá troška do oranžova ale po chvíľke splynie s pleťou  a nemusíte sa báť žiadnej oranžovej. Pleť zostane jemnučká ako detská pokožka, ako keď si dáte hydratačný krém -  čo je úplne super. Bohužiaľ tento svetlý odtieň bol na mňa tmavý a možno v lete ho použijem. Podtón má do žlta čo je tiež skvelé. Krycia schopnosť je veľmi nízka, skôr až žiadna. Ak vás trápia akné, kruhy pod očami atď tento BB krém nie je určite pre vás. Ak však máte suchú pleť ale máte minimálne problémy s pleťou tento krém bude pre vás úplne super. Pleť budete mať jemnučkú a hydratovanú. Pleť zocelí a rozžiari a cez leto to bude dobrá voľba. Cena je okolo 2,50 € čo je úplne wow! Najbližšie rozmýšľam o odličovači na oči a odličovacie obrúsky, na ktoré som čítala samé chváli.



Napíšte mi do komentára aký máte vzťah k značke Cien, či ste niečo vyskúšali alebo sa niečo chystáte vyskúšať. Budem sa tešiť! :)

Možno sa ti bude páčiť aj

9 komentárov:

  1. Vzhľadom na to, že každý bežne dostupný BB cream je pre mňa vždy tmavý, tak sa týmto produktom vyhýbam. Nedám však dopustiť na BB od Missha M. Tie ponúkajú nielen bledulinké odtiene, ale aj krásne kryjú a spĺňajú všetko, čo sľubujú :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús od Ziaja,tam majú veľmi svetlý odtieň :)

      Odstrániť
  2. Já moc nemusím tyto značky prostě :/ Jediné co mám od Cien je antibakteriální gel, BB-cream vypadá pěkně, já od BB čekám aspoň trošičku krycí schopnost, jelikož má pleť není moc dobrá, ale zároveň vysokou hydrataci a také to, aby byl na pleti jako peříčko :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je vyborny, jako hydratacni krem ;) pouzivam a jsem spokojena. Recenzi mam na blogu Andreablog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naposledy, co jsem byla v Lidlu, mě úplně překvapilo, jak moc nabídku rozšířili! Moc mě zaujaly miniaturky, BBčko bohužel ještě neměli, koukala jsem na něj nicméně na internetu a myslím, že i podle tvé recenze stojí za to vyzkoušet - klidně i jen na léto na sjednocení pleti by byl za ty peníze super! ;)
    Katarina

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujal ma napriek tvojmj vysokému hodnoteniu:) ale asi nebude nič pre mňa,keďže by sa mi aspoň stredné krytie hodilo:(
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Túto značku nepoznám, ale vyzerá zaujímavo ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rada bych aby aspon trosicku kryl, takze asi teda nic pro me, ale mozna ze jenom preci za zkousku by stal. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)