Voňavá pena do kúpeľa od Frais Monde

21:00 Suzzie 5 Comments



Tešiť sa máme z maličkostí, aj keď v tomto materiálnom svete je to trošku ťažšie, ja si stále viac a viac uvedomujem, že naozaj sa máme tešiť z maličkostí, ktoré spolu vytvoria jeden krásny celok. Z niektorých vecí sa viem veľmi tešiť, aj keď sú to len banálne veci, ale, zlepšia vám deň, náladu, naladia vás na príjemnú vlnu. Takto by to malo fungovať a vtedy je to skvelé, ako sa človek dokáže tešiť. Skvelým príkladom je aj pena do kúpeľa s vôňou kvetov granátového jablka, voňavá kombinácia, však ?






Nie je nič lepšie ako po namáhavom dni sa hodiť do plnej teplučkej vane s poriadnou penou. Ja práve používam práve túto od Frais Monde, ktorá ma okrem krásneho obalu / ktorý mi ladí v kúpeľni  / aj krásnu vôňu a skvelo pení. Je veľmi príjemná na pokožke a po kúpeli je krásne prevoňaná. Ja som od tejto značky pred tým, ešte nič neskúsila ale táto pena je skvelý voňavý začiatok. Priamu túto penu, ale aj veľkú kopu ďalších výrobkov od tejto značky zakúpite na parfemy-elnino.sk





Nezabudnite teda dnes večer na voňavú penu plnú peny! :)

Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. Vůně je moc pěkná, mám body sprej a nemůžu se jí nabažit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuto pěnu mám také a jsem s ní naprosto spokojená, nádherná vůně! :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéj, to musí byť nebíčko! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja ju mám s vôňou čerešňových kvetov a je perfektná. Síce sa nezvyknem často kúpať, ale používam ju veľmi rada :)
    Zapojila si sa už do Giveaway ?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja na peny nemám šťastie, zvyčajne aj môj prírodný šampón pení viac :D No túto musím vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)