Pleťová starostlivosť Cien z Lidl

21:48 Suzzie 9 Comments




Vitajte pri ďalšom článku z beauty oblasti. Lacná kozmetika je často diskutovaná a pri recenziách sme sa presvedčili, že aj lacnejšia kozmetika môže byť kvalitná a nemusíme za ňu vyhadzovať veľa peňazí. Dokonca kozmetika Cien a jej krémy prekonala iné značky v nezávislých testoch, nemusíte sa vôbec báť. Aj kozmetika značky Cien od Lidl prichádza na náš trh so samými novinkami a nie vždy odoláme a pri nákupe hodíme niekoľko kúskov na vyskúšanie, niektoré sadnú iné nie. Všimla som si aj na ostatných blogoch, že blogerky veľmi radi skúšajú túto kozmetiku a veľa kúskov si pochvaľujú. Ja som otestovala pleťovú kozmetiku tejto značky a napíšem vám o nej niečo viac.





Prvé čo ma zaujalo - veľký výber. Denný krém, nočný krém, proti vráskový, očný krém, taký a taký. Dokonca aj starostlivosť o pánov!

Vyskúšala som niekoľko krémov, niektoré bohužiaľ nie sú na moju pleť, tak vám iba o nich poviem a môžete ich vyhrať v najbližšej súťaži a otestujete si ich samé na sebe. :)



Najviac ma zaujal denný krém Aqua Moisturising Cream. Všetky krémy nájdeme v porcelánových téglikoch, krém je tak kvalitne uschovávaný. Ma príjemnú jemnú vôňu, gélové zloženie. Je veľmi ľahký a ľahko sa nanáša. Trošku dlhšie sa vstrebáva ale pokožka je už po nanesení ihneď jemnejšia. Krém veľmi dobre hydratuje a  bude skvelý pre suché a zmiešané typy, ak ste majiteľkou mastnej pleti, tento krém by som používala iba na noc. Ja som si ho veľmi obľúbila a je mojim jasným favoritom zo všetkých krémov. :)


Cien  24h Moisturising Cream je tiež skvelý na hydratáciu a pokožku som mala jemnejšiu hneď po nanesení. Vôňa je tiež veľmi príjemná a ľahko sa nanáša. Konzistencia je trošku krémovejšia a jemnejšia. Obsahuje komplex Liftan Complete, ktorý dodá vašej pokožke energiu na celý deň. Má chrániť pred predčasným starnutím a minimalizuje vrásky.


Q10 Day Cream je vhodnejší pre staršie vekové kategórie. Komplex Liftan intensive, ktorý obsahuje koenzým Q10 a kyselinu hyaluronovú, mal by redukovať vrásky a minimalizovať vznik nových. Aby ste sa mohli starať o pleť aj v noci, nezabudnite použiť aj nočný krém Q10 Night Cream, ktorý ju v spánku regeneruje.




Ak ste majiteľkou zrelej pleti, nebránila by som sa vyskúšaniu krému Vital Day Cream, ktorý vyzerá naozaj dobre. Obsahuje ošetrujúci komplex s kolagénom, ktorý pokožku spevný a dodá jej potrebnú hydratáciu. Staroslivosť si môžete dopriať aj v noci s krémom Vital Night Cream.



Nezabudnime ani na starostlivosť okolo očí, s ktorou vám pomôže Q10 Eye Cream anti wrinkle. Obsahuje koenzým Q10, kyselinu hyalurónovú a vitamín E. Krém môžte používať ako cez deň, tak aj na noc. :)

Aby sme nezabudli na starostlivosť našich miláčikov - mužov, máme tu hneď 2 produkty. Môj drahý ich vyskúšal, ale poznáte to, opýtate sa ho aký je ten krém a on vám povie "dobrý, pekne vonia" a skončili ste. :D Ale čo viac mužom chýba všakže ? :D


Hydratačný krém tonizuje pánsku pokožku a chráni ju pred vonkajšími vplyvmi. Plať hydratuje a udržuje PH pokožky, zabraňuje podráždeniu a začervenaniu pokožky po oholení.
Krém proti vráskam, bojuje na pánskej pleti proti príznakom stresu a predčasnému starnutiu.



Čo hovoríte na tieto farebné krémy na pleť od Cien ? Zaujali vás ? Používate nejaký výrobok od Cien, ktorý máte veľmi radi ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

9 komentárov:

  1. Od Cien jsem ještě nic neměla a ani mě tato značka moc neláká. Nevím ani proč, věřím, že může být fajn. Jednou jsem si k jednomu výrobku v Lidli přičichla a vůbec mi nevoněl. Jinak mě taky zaujalo, kolik toho tato kosmetická značka nabízí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Lidlu nakupuji vážně moc ráda, kromě potravin často kupuji i oblečení :) Kosmetiku jsem zatím moc nezkušela, jen pár produktů, ale vždy jsem byla spokojená :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerajú dobre, no ešte som ich v Lidli nejako nevidela.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vždy jsem nějaký krém chtěla vyzkoušet, ale nikdy jsem na nějaký chválený nenarazila. Bohužel asi ani v brzké době nevyzkouším. Mám teď asi 10 nových krémů. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám k té kosmetice nějaký blok. Prostě moc nevěřím, že v tom není namíchané kdoví co :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja tuto kozmetiku pouzivam a som nadmieru spokojna. Asi 5 rokov som mala problemi s pletou, nejaku alergiu, nic mi nepomahalo, ani od koznej lekarky, ani rady v lekarni, az som vyskusala kremi Cien a mam pokoj, pouzivam aj tonikum a pletove mlieko, odlicovac a fakt som spokojna....

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja tuto kozmetiku pouzivam a som nadmieru spokojna. Asi 5 rokov som mala problemi s pletou, nejaku alergiu, nic mi nepomahalo, ani od koznej lekarky, ani rady v lekarni, az som vyskusala kremi Cien a mam pokoj, pouzivam aj tonikum a pletove mlieko, odlicovac a fakt som spokojna....

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mne stačil tes na VŠ.uprimne píšem,že ide o veľmi kvalitné základné ingrediencie.Obsah Q10 v očnom kréme mal len dvoch konkurentov ale tam sa bavíme o cene nad 40€ za očný krém!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja nemôžem dopustiť na odličovacie mlieko a dvojfázový odličovač na oči, očný krém Q10 je super tiež, používam roky! Gél na holenie je skvelý a kondicionéry lepšie ako značkové drahé. Mám kučeravé vlasy so sklonom ku krepateniu, viem o čom hovorím, vyskúšala som toho na tony za posledných 30 rokov. Krémy na ruky som vyskúšala a v lete používam s OF žltý a v zime harmančekový zelený. Spokojná som veľmi :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)