MY SKINCARE UPDATE

20:23 Suzzie 8 Comments



Dnes tu mám pre vás typ článku, ktorý mám na ostatných blogoch veľmi rada. Ide o rutinu, o starostlivosť o pleť. Táto téma je veľmi individuálna, pretože každá z nás má predsa inú pleť a každej z nás niečo iné vyhovuje, aj keď názory na produkty, ktoré by mohli byť nám dobré nie sú nikdy na škodu. Vždy sa snažím nájsť blogerku, ktorá má veľmi podobnú pleť ako mám ja, alebo aspoň nejaké špecifické znaky. Aj vám odporúčam, ak čítate tieto články, vždy si veľmi dobre prečítajte, akú pleť má samotná blogerka, ak sa zhoduje s vašou, určite pokračujte v čítaní, dozviete sa zaujímave tipy na produkty.








Moja pleť je zmiešaná. Aj suchá, aj mastná, je aj problematická. Určite nie je veľmi suchá a ani veľmi mastná, nemám skoro žiadne vrásky, aj keď sa začínam starať aj o tieto oblasti už teraz, v mojom veku.

Bohužiaľ nezahrnula som sem všetky produkty, pretože som na pár zabudla ale poviem vám aspoň o základných. Nejde o kompletnú starostlivosť ale o tú najzákladnejšiu s produktami, ktoré som si veľmi obľúbila.


Začnem čistením pleti, ktorá je pre ňu veľmi dôležitá, avšak netreba to preháňať. Snažím sa čistiť pleť najmä večer po odlíčení a ráno len tak troška. Odličujem sa väčšinou micelárnou vodou, striedam micelárnu vodu na upokojenie pleti od Mixa. Som s ňou veľmi spokojná, precízne odlíči, neštípe ma, nepáli nič. Odličujem si s ňou aj oči a úplne v pohode. Striedam ju s micelárnou vodou od Garnier, buď ružovú alebo modrú. Sú tiež veľmi dobré, neštípu a odlíčia, navyše sú za super cenu. Toto je moje asi 5.balenie a včera som si kúpila opäť novú-modrú. Naozaj odporúčam. Niekedy na odlíčenie očného make-upu používam aj dvojfázove odličovače. V tomto prípade volím medzi odličovačom od Mary Kay a expresný odličovačom očí od Yves Rocher. Oba sú veľmi podobné a neštípu, avšak ľahšie sa mi odličuje s micelárnou vodou.

Pleť čistím čistiacim gélom poreCleanse od Medik8, ktorý je vynikajúci. Vyčistí pleť, odstráni maz a pleť po použití je jemnučká, hydratovaná a vôbec nie je mastná a ten pocit čistej pleti je tiež vynikajúci. Neobsahuje sulfáty, mydlá a parfémy. Stačí vám množstvo hrášku. Gél mám už skoro rok a ešte stále nie je minutý. Rada používam aj čistiaci gél na mastnú pleť z rady Sebo vegetal od Yves Rocher. Opäť pleť vyčistí, je sviežejšia, aj keď mám pocit, že gél od Medik8 si svoju prácu odvedie lepšie, rada však striedam tieto 2 gély.
Masky to je moje, aj keď kedysi som cez týždeň dala ledva jednu. Používam ich niekoľkokrát týždenne /aj viac ako by sa malo :D / ale ten pocit čistoty je skvelý. Mojim absolútnym favoritom je maska clearproof od MaryKay a detox maska od L´oréal Pure Clay. Ak by vás zaujímali aj ostatné masky z tohto radu, môžete si prečítať aj samotnú recenziu. Masky pleť vyčistia a zbavia mastnoty, poradia si aj s pórmi, čo je pre mňa najdôležitejšie. Pleť je po aplikácií jemná.
Niekedy používam aj produkty od Priody, konkrétne nočný očný krém, ktorý moje okolie hydratuje a moje absolútne obľúbené antialergické sérum s harmančekom. Vynikajúce na zapálené miesta od akné. Týmto produktom som venovala tiež samostatnú recenziu, kde sa dozviete viac detailov. 



Odkedy som vyskúšala produkty od VICHY z radu Idéalia, ich používam pravidelne. Krém pre suchú pleť na deň, má krásnu vôňu, ľahko sa nanáša, vsiakne do pleti. Pleť je jemnejšia, hydratovaná a viditeľne žiarivá. Idéalia peeling je vhodný na noc. Je to rozjasňujúci nočný peeling, zjemňuje a vyhladzuje pleť, postará sa o zjednotenie tónu pleti. Bojuje s narušenou pokožkou / napríklad po akné /. Funguje ako chemický peeling, mal by sa používať každý večer, ja ho používam niekoľkokrát do týždňa a to mi úplne v pohode stačí. :)

Denný krém Idéalia od Vichy striedam s DayWear advanced multi protection na zmiešanú pleť od Estée Lauder. Je vynikajúci a moje pleť si ho veľmi obľúbila. Žiadna mastná pleť, iba jemná a hydratovaná. Je to aj skvelý základ pod make-up a nemal problém zatiaľ so žiadnym. Má príjemnú, jemnú parfumáciu. Bojuje aj proti prvým starnutím pleti. Moja pleť si ho zamilovala.



Sérum s dvojakým účinkom od Yves Rocher sa stal mojim obľúbením produktom už len z prezentácie, kde nám bol predstavený. Keď vidíte vedecké správy z laboratória, ťažko sa tomu nedá neuveriť. Má vynikajúce zloženie, ktoré zaručí obnovu pleti a chráni ju pred vonkajším vplyvom. Sérum účinkuje v hĺbke pleti ale aj na povrchu, kde naša pleť cíti znečisťujúce prostredie, UV lúče ale aj stres. Pokožka je po nanesení jemná, príjemná a žiarivá, používam na večer. 
Čistiaci peeling Sebo Vegetal od Yves Rocher je veľmi príjemný a určite miniem celé balenie. Ja som na peelingu moc nebola a v podstate keď máte podráždenú pokožku, akné, zapálené miesta, nie je to moc najlepšie, pretože tie zrniečka tiež nejakým spôsobom podráždia pokožku. Keď sa mi zdá, že pleť je kľudná, siahnem po tomto zelenáčovi a už peelingujem! Zrniečka sú veľmi jemné, vôňa je krásna a pleť je po použití jemnučká, ako detská prdelka! Vážne. :)




Ktoré produkty používate aj vy ? Ktoré produkty používate a viete že sú skvelé ? Veľa produkt si môžete zakúpiť na notino.sk za skvelé ceny, kde nakupujem aj ja. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

8 komentárov:

  1. Mám kremik Vichy a aj ten peeling. Krem si neviem vynachválit, mojej pleti dokonale sadol :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. z tejto tvojej starostlivosti používam iba Mary Kay masku, ale mám rada aj Vichy krémiky, momentálne používam Aqualiu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Každý den se neobejdu bez micelární vody, to je základ... a bez hydratačního krému na noc!
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak na masku od L´oreal čtu smíšené recenze. Asi si jí budu muset sama pořídit, abych zhodnotila, jak vyhovuje mé pleti :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Akurát potrebujem nejakú vodičku na odličovanie, tak zrejme siahnem konečne po Garnier micelárke. Dlho ma už láka :)
    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Masku od Loreálu mám a jsem s ní spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelé fotky! <3 Ja som prešla na čiste prírodné produkty, a moja pleť sa rapídne zmenila :) Ale na masku od MK snáď nikdy nezanevriem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)