Tie najlepšie novinky od PUPA

19:26 Suzzie 4 Comments


V pozadí mi hrá vianočná hudba, na stromčeku sa ligocú svetielka, cítim vôňu sviečky v celej izbe a mám pocit, že štedrý večer bude už zajtra! Keby už bol..dovtedy to nevyzerá tak vianočno pretože ma čaká ešte kopec roboty v robote, vlastne aj po robote. No a ešte som zabudla aj na školu..toto nebude ľahké. Možno aj pre tieto povinnosti sa teším, keď nastane už to čarovné ticho. Dni mi spríjemňujú aj balíčky plné kozmetiky, ktoré mi chodia. V jednom z nich boli aj novinky od PUPA, ktoré sa tak krásne ligocú! Idem vám ich všetky ukázať..

V novinkách nájdeme hneď niekoľko kolekcií. V prvej sa nachádzajú linky na oči, ktoré sú v rôznych tvarov. Toto je skvelá možnosť ako vyskúšať rôzne tipy a vybrať si takú, aká vám sedí. Našla som tu aj novinku, ktorá je aj pre mňa novinkou - linka s guličkovým aplikátorom. Najviac mi sadla skinny liner, s  ktorou sa mi linka veľmi dobré robí. Páči sa mi ich pigmentácia, neotláčajú sa a vydržia na očiach veľmi dlho.





Rúže od Pupy sú naozaj dobré. Presvedčili ma tieto metalické z kolekcie I´m metallic. Pigmentácia je skvelá a stačí jedna vrstva. Krásne metalické odtiene, odlesky. Takéto odtiene som nikdy nevyhľadávala, pretože ma nelákali. Avšak keď som si tieto dala na pery tak si hovorím, wow! Najkrajší odtieň je podľa mňa 007. Rúže vôbec nevysušujú, ľahko sa nanášajú a nikde sa nepohybujú takže držia celkom dobre na mieste. :)



odtiene: 008, 007, 006, 004


Aby vám rúž na perách vydržal čo najdlhšie nezabudnite na kontúrovacie ceruzky. Tieto sú tiež z kolekcie I´m metallic a s odtieňami rúžu si úplne sadnú. Sú jemné a skvelo pigmentované a navyše nevysušujú. Navyše na druhej strane ceruzky obsahujú štetcové aplikátory. 

Prečo si k perám nezladiť aj nehty ? Pupa má túto dilemu skvelo vyriešenú a ponúka aj laky na nechty v rovnakých odtieňoch! Laky na nechty majú luxusný obal, čo by bol aj skvelý tip na darček. :) Aplikácia laku bola celkom v pohode, so štetcom sa lak dobre aplikuje. Treba naniesť dve vrstvy aby bola farba sýta. A všetko je dokonalo zladené! :)






To najlepšie som si pre vás nechala na záver. Tentokrát ide o kolekciu s názvom Party On! V krásnych, zlatých krabičkách. Čo všetko obsahuje táto nová kolekcia ? 

Mono očný tieň Wamp! sprakling eyeshadow 01 je balený v krásnom zlatom obale /milujem zlatú/! Čo sa týka pigmentácie je skôr "trblietkavý" ako môžete vidieť na swatches. Odporúčam teda použiť zlatý odtieň, ktorý je sýty a naň naniesť tento, ktorý urobí dokonalý efekt - ako keby ste naniesli pigment. 




Wamp! mascara top coat gold. Musím sa priznať, že farebnú riasenku som nikdy nemala a o to viac som sa tešila ako budú moje oči vyzerať s touto. A vyzeralo to celkom dobre! Na normálne nosenie asi nie ale využitie na efekt alebo na fotenie bola skvelá! Je veľmi dobre pigmentovaná, takže vaše riasy budú naozaj zlaté, plné trblietok. A možno bude ešte skvelá na párty! :)





Wamp! Duo liner. Produkt 2 v 1, v ktorom nájdete zlatú linku na oči a čiernu linku. Zlatá linka obsahujú zlaté pigmenty a čierna linka ma základ čierny a v nej sú tiež zlaté pigmenty. Zlatá linka sa stala pre mňa obľúbením produktom. Použila som ju už viackrát a líčenie s ňou vyzerá naozaj dobre. Linka sa veľmi dobre nanáša vďaka mäkkému aplikátoru, je dosť pigmentovaná. Rýchlo zasychá a z miesta sa nehýbe, vydrží veľmi dlho. 




Extreme gold higlighter. Tak tento rozjasňovač je zlatý krásavec. Okrem krásneho obalu robí aj pekný efekt. Obsahuje tri rôzne odtiene, ktoré môžete použiť samostatne alebo spolu. Najviac sa mi páči ten najsvetlejší. Ten sa naozaj vydaril. :)




Extreme gold sparkling all over. Ten najzaujímavejší produkt som si nechala na záver. :) Tento sú vlastne trblietky v tekutej textúre. Je to veľmi jemný gélik, ktorý je zlatý, plný trblietok. Je jemný, príjemný, ľahko sa nanáša a pokožku nevysušuje. Z toho gélu som doteraz prekvapená, pretože niečo viac pigmentovanejšie som snáď v živote nevidela! Dá sa použiť ako očný tieň, na tvár, na telo. Skvelý tip na Silvestra čo poviete ? 

Navyše všetky produkty sú s nízkym rizikom vzniku alergií a bez parabénov. :)

Ďakujem veľmi pekne Pupa za novinky, s ktorými určite zažiarim. :)

Ktoré produkty vás najviac zaujali ? 







Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Bože tieto vianočné novinky vyzerajú úžasne!! <3 A inak tie linky už som videla všade možne a asi si ich všetky kúpim a vyskúšam, lebo každý hovorí o nich niečo iné, niekomu vyhovuje tá, druhému iná, tak sa neviem rozhodnúť :D

    Petush - Nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bože, ani neviem čo sa mi páči najviac! všetko sú to také krásne produkty :) ale asi najviac rúže a laky na nechty :) ale aj linka a rozjasňovač,takže by som si naozaj nedokázala vybrať :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné kousky, hlavně oční stín a rtěnky :-) mám ráda všechno, co se třpytí :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)