11 najlepších letných produktov

19:56 Suzzie 4 Comments


A ja vás opäť vítam pri novom článku. Viem, dlho som nič nepísala, väčšinou som bola aktívna na Instagrame ale už aj sem som musela napísať, pretože mi to chýbalo. A čo som robila, keď som tu nebola ? Okrem toho, že väčšinu času mi zaberie práca, tak sme aj vyletovali, oddychovali a potrebovala som si aj oddýchnuť offline, aj keď podľa mňa by mi ešte treba trošku si oddýchnuť a načerpať nové sily. Cítim sa stále unavená, kto vie, možno je to aj tým teplom, ktoré je v posledné týždne naozaj dosť intenzívne. Dnes som pozerala počasie a vyzerá to, že ešte aj v septembri si budeme "užívať" 30° teploty. Avšak, nechcela som byť negatívna! Práve naopak, chcem vám ukázať moje letné produkty, ktoré používam skoro každý deň.  A prečo ? To vám ku každému napíšem. :) A dobrá správa - určite ich stíhate ešte využiť alebo využiť i na jeseň. 





Alverde riasenka 12h long stay. Nie je to len obyčajná riasenka, pretože sa v nej nachádza bio ružová voda a ryžový vosk.  Má celkom dobrú kefku a veľa štetín. Mihalnice mi krásne rozdelí, predĺži a urobí aj objem. Treba naniesť viac vrstiev. Určite odporúčam vyskúšať niečo prírodné. :)

Yves Rocher make-up Pure Light - ľahký rozjasňujúci make-up je najnovšia novinka od YR v dekoratívnej kozmetike. Už keď mi prišiel domov veľmi som sa tešila, keď si ho vyskúšam. Jeho konzistencia je veľmi tekutá, takže sa príjemné a rýchlo spracováva do pleti. Nepôsobí ako maska, pekne sa do pleti "vpije", neoxiduje. Krycia schopnosť je skôr minimálna. Na pleti nechá príjemný glow finish, ale troška "lepkavý", preto odporúčam make-up ešte zapúdrovať. Čo na ňom milujem je to, že je dostupný vo viacerých odtieňoch v ružovom aj v žltom podtóne. Neobsahuje alkohol ( pre mňa veľmi dôležitá podmienka na používanie kozm. produktu ), parabény a silikóny. Zloženie je z 96% prírodných zložiek. Tento make-up odporúčam všetkými 10, samozrejme, ak nemáte problémovú pleť. :)

Bioderma Hydrabio Brume dermálna voda - produkt, ktorý ani tak nepotrebujete, dokým si ho nezamilujete. Ak máte radi rôzne príjemné veci na pleti, ako ja túto dermálnu vodu odporúčam. Nie je nič príjemnejšie ako v horúcich dňoch sa nastriekať túto príjemnú hmlu. Je to skvelé osvieženie. Dokonca pomáha pri svrbení pokožky alebo aj pálení, či spálení po slniečku najmä v tomto období. 



Pupa Milano - After Sun cream - ako je dôležité naniesť ochranu pred slnkom je dôležité aj naniesť bohatú vrstvu výživy po pobyte na slnku. Tento krém na tvár je presne to, čo potrebujete. Okrem toho, že sa používa ako krém, môžete si ho naniesť aj vo väčšej vrstve a budete mať super hydratačnú masku! Ja si ho dávam, vždy po opaľovaní je super. Zachováva a predlžuje opálenie, predchádza pred šúpaním pokožky. 

Pupa Milano  - lak na nechty Lasting Color Shock. Povedala som si, že ja si na nechty nikdy nedám neónový lak. Ja na tieto odtiene nie som. Ale, potom mi prišiel domov balíček, kde sa nachádzali aj neónové laky na nechty, ktoré sa mi aj zapáčili. Povedala som si, že teraz je leto - ten správny čas nejaký vyskúšať. Vybrala som si ružový v odtieni . Laky od Pupy mám veľmi rada a s týmto som bola tiež spokojná. Stačia vám 2 vrstvy a je hotovo. Pre ešte krajší efekt, odporúčam naniesť vrstvu bieleho laku. Farba ešte viac vynikne. 

Pupa Milano Bronzing & Contouring  - keď mi prišla domov táto paletka skoro som odpadla. Nádherný obal, kvalitná - najjemnejšia textúra. Primerane pigmentovaná, skvelo sa s nimi pracuje, krásny jemný finish. Žiadne oranžové odtiene, naopak, krásné jemné hnedé. Paletka obsahuje lícenka, 2 matné bronéry a rojasňovač. Túto paletku som si úplne zamilovala a nie som sa, ako tak sledujem iné blogerky, skoro všetky si ju obľúbili a to sa im vôbec nečudujem. Inak s bronzérom som už skoro na dne. 



La Roche Posay Anthelios face mist - tento sprej je must have. Lepší produkt na opaľovanie na tvár ani nepoznám. Ľahká hmla, ktorá je veľmi príjemná a môžete si ju v kľude naniesť aj na make-up, vôbec s ním nič neurobí. Sprej má 50 SPF a chráni pred spálením. Okrem mňa tento sprej zbožňuje veľa z vás, a ja viem prečo. :)

Mary Kay fixačný sprej - bez fixačného spreju si už neviem ani predstaviť svoju make-up rutinu. Samozrejme, potrebujem dobrý fixačný sprej a tento mám veľmi rada. Na tvári nezanechá žiadnu stopu, ale troška mi vadí, že sprej sa vystrekuje vo väčších kvapkách, keby mal lepší rozptyl, bolo by to lepšie. 


Rexona active shield antiperspirant stick - či je už leto alebo zima antiperspirant je už nevyhnutnosť. Po celý rok striedam iba 2. Prvý je Original od Dove a druhý je práve tento. Oby dva fungujú, sú príjemné a vôbec nedráždia pokožku. Ráno dám a vydržia až do večera. 


Pupa Milano golden oil  - tento suchý olej som si absolútne zamilovala. Na pokožke urobí taký krásny finish ako z reklamy. Obsahuje malé mikro perličky, ktoré odrážajú svetlo. Pokožka je jemnučká. Obsahuje mandľový olej a arganový olej. A malý bonus na záver - krásne vonia. 

Mary Kay sun cream SPF 30 - minulý aj tento rok som používa ako opaľovací krém práve tento od Mary Kay. Chráni pred UVA a UVB lúčom, je odolný voči vode a potu viac ako hodinu. Pokožka nie je mastná a ľahko sa rozotiera. Je nekomedogénny a má všetko čo od opaľovacieho krému potrebujem. :)



Čo poviete na moje najobľúbenejšie letné produkty ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Musím se přiznat, že nemám zkušenost s žádným ze zmíněných produktů, nicméně mám podobný face mist od stejné značky a je skvělý :) a moc se mi líbí ten suchý olej

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné fotky a super produkty na leto, hoci žiaden z nich nepoužívam. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)