Aký máš typ pleti ?

20:35 Suzzie 28 Comments





Na túto otázku, ktorú máme v nadpise by mala vedieť odpoveď každá z nás. Nielen podľa mňa je to základ v starostlivosti o pleť, a možno aj v živote. :)  Za to, ako naša pleť vyzerá môže niekoľko faktorov ako už poznáme - gény, hormóny, životospráva, strava a v poslednej dobe sa k nim pridáva aj vplyv životného prostredia. Áno, pred niekoľkými rokmi sme ešte nepotrebovali v kréme ochranu pred znečistením prostredím a voľnými radikálmi. Dnes vyzerá náš vzduch trochu inak a večer pri odlíčení si na tampóne okrem make-upu nájdete aj sivú farbu, ktorá symbolizuje práve nečistoty, ktoré sme po celý deň "nachytali" na pleť.



Ak sa chceme o pleť starať, mali by sme si vybrať správne produkty, ktoré budú bojovať s problémami objavujúce sa na našej pleti. Je logické, že ak máte pleť suchú, potrebujete hydratovať a produkty ,ktoré sú určené na problematickú pleť vám budú na dve veci. Ak vás trápi akné, tiež by ste si mali vyberať produkty určené na takýto problém, avšak musíte si dávať pozor na účinnosť.


Určiť typ pleti je niekedy naozaj ťažké, pretože sa nám môže zdať, že na niektorých miestach je pleť suchá, na niektorých nás trápi akné a zväčša je aj citlivá. A potom nastáva otázka - akú vlastne pleť mám ?







Väčšina z nás nemá iba jeden typ ale hneď niekoľko faktorov z rôznych typov. Najlepšie je teda, si napísať čo všetko na vašej pleti vidíte, aká je, aké problémy a konkrétne hľadať na každý problém produkt.

Ak máme citlivú pleť určite by som si vybrala produkty na citlivú pleť. Ak tu máme aj akné, treba vybrať aj účinnú liečbu na akné, avšak iba lokálnu. Práve produkty, určené na akné sú zväčša agresívne a nepotrebujeme ich nanášať na miesta, kde ich máme. Citlivá pleť môže byť z toho ešte viac podráždená. Nachádzame tu aj niekoľko suchých miest - pridajte hydratačný produkt, či už sérum alebo krém.

Keď sa nám začnú objavovať vrásky, resp. keď nám začne pleť starnúť je potrebné sa starať už aj o tento problém. Nezabudnite teda na produkty určené práve na boj proti vráskam.

Ak sami neviete, alebo si chcete nechať poradiť, určite by som využila predajne Yves Rocher, kde teraz nájdete diagnostiku pleti, kde vám so všetkým poriadia. Diagnostikovať pleť si  môžete aj online, na ich stránke, kde pomocou otázok odhalíte tiež, aké produkty budú najlepšie.

V Yves Rocher vám nájdu tie najlepšie produkty, majú niekoľko pleťových línií v starostlivosti o pokožku na každý problém.

Súťaž

Pre 2 z vás mi Yves Rocher daroval komplexnú pleťovú starostlivosť. Jednu môžete vyhrať tu, na blogu a druhú na mojom Instagrame. Vďaka diagnostike si môže výherkyňa vybrať správnu starostlivosť.



Podmienky pre výhru:
1/ bežte na stránku YR a urobte si diagnostiku pleti
2/ do komentára mi napíšte, akú pleť máte podľa diagnostiky a pripíšte k tomu aj to, akú ste si mysleli že máte pred tým a či sa to teda zhoduje, alebo nie.

To je všetko! Držím palce, o týždeň sa dozvieme meno výhercov! :)

Možno sa ti bude páčiť aj

28 komentárov:

  1. Ahoj Suzzie,
    tak mňa diagnostika pleti velmi prekvapila , spočiatku som si myslela ze mám typ pleti normálnu ale podla diagnostiky pleti od YR som zistila ze mam mastnú až zmiešanú pleť☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, mne diagnostika pleti od YR ukázala že mám mastnú až zmiešanú pleť. A je to aj pravda ��.. Vždy som mala pocit že je mastná. Až mi to diagnostika od YR potvrdila. ��

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny večer prajem. Diagnostika pleti na YR stránke ma utvrdila v tom, čo som si aj myslela. Mám mastný až zmiešaný typ pleti 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Zuzi :),
    tak ja som si myslela, že mám ty pleti citlivú a občas suchú, ale diagnostika pleti od YR mi ukázala, že mám mastnú až zmiešanú. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podle diagnostiky by měla být smíšená. Já si ale stále stojím za tím, že je mastná s citlivá :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, myslela som, ze som zmiesany, ale zistila som, ze potrebujem vyhladzovat...nuz, vek asi nie je len cislo...:(

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyšlo mi že moja pleť je mastná až zmiešaná 👍tak ako som si aj vopred určila..skvelý článok a aj súťaž👍
    Tatiana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vždy som si myslela, že mám normálnu až suchu pleť. Moje pleť je veľmi citlivá kedže som alergická. Tak som podľa toho kupovala aj produkty na jej starostlivosť. Po diagnostike pleti mi ale vyšlo ,že mám žmiešanu pleť. ��

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Plet je mastná až zmiešaná. Zabodovalo sa to s mojimi doterajsimi pozorovaniami �� ale som rada, ze som si to mohla jednoduchým testikom overit �� inak prvykrat som sa dostala na tvoj blog a mozem povedat, ze je super veci a budem uz pravidelnym čitateľom ��

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj. Tak podľa diagnostiky mám taký typ pleti aký som si myslela. Mám veľmi suchú pleť a najhoršie je to v zime 🙄.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj Suzzie, podľa diagnostiky pleti mám suchú pleť , myslela som si že mám zmiesany typ ����

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásný den :) Podle diagnostiky mi vyšlo, že mám normální až smíšenou pleť a že je třeba ji hydratovat☻ Je to vtipný, to samé mi říkala před půl rokem kosmetička, že mám suchou pleť a je třeba ji hydratovat. Do té doby jsem si myslela, že mám naopak pleť mastnou :D Takže sama to nepoznám evidentně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No neviem, či je tá diagnostika správna. Vyšlo mi, ze je mastná až zmiešaná. Ale už pár rokov nepoužívam produkty na mastnú pleť, lebo ju mám ako sušienku, cítim pnutie, keď sa nenakrémujem. Skôr by som povedala, že je zmiešaná. V T-zóne sa jemne leskne, ale zvyšok musím hydratovať a už aj bojovať s vráskami 😉

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Diagnostika ma utvrdila v tom, že mám normálny až zmiešaný typ pleti. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Podľa diagnostiky mám mastnú až zmiešanú pleť, tak ako som si aj myslela. Mám 33 a hladkú pokožku som mala len počas mojich dvoch tehotenstiev ��

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Podľa diagnostiky mám mastnú až zmiešanú pleť,čo som si aj myslela a teraz mi to YR potvrdilo ��

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásne fotky! Mne vyšlo mastná až zmiešaná a to som tušila aj predtým. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Myslela som si, že mám normálnu, ale mám zmiešanú 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Skvelo napísané, ja svoj typ pleti poznám už dlho - mastná :D Ale aj diagnostika mi takto vyšla, čiže je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Mojim typom pleti je zmiešaná a normálna. Najlepšie skúsenosti mám s produktami na normálnu pleť. Každopádne pleť treba hydratovať. Niekedy až 2-3x. :) Pekný príspevok!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Diagnostika pleti mne překvapila, jelikož dosud jsem si myslela, že mám pleť mastnou (lesknoucí se T-zóna), ale diagnostika ukázala pleť suchou. Je pravda, že se ale říká, že čím více se pleť ,,odmašťuje,, tím více se mastí a ve skutečnosti je dehydrovaná. Takže děkuju, zkusím upravit péči o pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ahojky��vyskúšala som test ale vôbec mi nesedel,vraj mám mastnú až zmiešanú pleť ale viem určite že mám normálnu pleť.Možno to vyhodnotenie bolo také pretože používam veľa rôznych produktov na starostlivosť o pleť��

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ahoj☺️ tipovala som zmiešanú pleť a diagnostika pleti mi určila že mám mastnú až zmiešanú pleť a presne aj popísala že mastná je v T-zóne a suchšia na ostatných miestach čo je pravda ☺️

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Ja mam zmiešanú pleť a podla diagnostiky sa mi to presne potvrdilo. V T zóne mam suchsiu a na ostatných miestach mastnú.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Mam zmiesanu plet, myslela som si dobre, aj diagnostika my vysla takto. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Myslela som si ze mam zmiešanú a na diagnostike mi vyšlo ze mam mastnú až zmiešanú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Tipovala som mastnú a vyšlo mi že mám mastnú až zmiešanú ��

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)