Najlepšie rozjasňovače od Pupa Milano

19:36 Suzzie 8 Comments




Ahojte, opäť sa ozývam pod dlhšej dobe, už som aj zabudla čo je to písať článok. :)



Tento rok nastanú menšie zmeny na mojom blogu a dotkne sa to aj článkov. Už nebudú články také dlhé, budú obsahovať menej textu, ktorý však bude stručnejší a snáď aj kvalitnejší. O čo menej textu bude, o to viac tu bude fotiek. Fotenie ma naozaj baví čím ďalej viac a chcem sa mu profesionálne venovať v budúcnosti. Typy článkov môžete tiež očakávať nové, veď uvidíte. :)

Dnes by som vám chcela povedať niečo viac o rozjasňovačoch, ktoré mi dávnejšie poslali z Pupa Milano. Minulý rok som si túto značku veľmi obľúbila pretože som vyskúšala viacero produktov a boli super. Niektoré sa zaradili aj do mojej každodennej rutiny.







Highlighter som zaradila do svojej make-up rutiny už pred niekoľkými rokmi a postupne objavujem lepšie a kvalitnejšie.

Medzi moje najobľúbenejšie patria teraz rozjasňovače v tyčinke z rady glow obssesion. V tejto rade sa nachádzajú ešte aj klasické tuhé - v paletke a tekuté, ktoré sa dávkujú pomocou pipety.

Glow obsession stick - sú dostupné v troch odtieňoch: 001 quartz, 002 topaz a 003 mars stone.

Má príjemnú textúru, ľahko sa nanáša, skvele sa s ním pracuje, robí nádherný finish, ktorý je veľmi prirodzený. Používam najsvetlejší odtieň, ktorý bude dobrý pre všetky bleduľky a niekedy aj 002, ktorý je krásny broskyňový.



Glow obsession liquid - dostupné v 2 odtieňoch. Extra pigmentované, keď som ich prvý krát vyskúšala skoro som sa rozplynula aké sú krásne. Sú príjemné, celkom dobre sa s nimi pracujeme ale musíte si dávať pozor aké množstvo použijete, pretože sú naozaj ako liate zlato. Ak sa nanesie malé množstvo dobre sa s nimi pracuje a vytvorí veľmi pekný finish je však intenzívnejší ako napríklad s tým tyčinkovým. Tento by som skôr používala na líčenie na fotenie alebo pri výraznejšom líčení.


Glow obsession compact - dostupné v 3 odtieňoch. Kompaktný rozjasňovač, veľmi príjemný, nepráši a tiež robí príjemný finish, v ktorom sa však nachádza viac trblietok. Svetlý odtieň je neutrálny, druhý je krásny marhuľový a posledný je zlatý - vhodný pre opálenú, tmavú pokožku.







Swatches: 

hore vľavo  - liquid
dole vľavo - stick
vpravo - compact


Rozjasňovače odporúčam, môžete si vybrať aký typ preferujete, s ktorým sa vám dobre pracuje, odtiene sú podľa mňa veľmi dobre a finish je prirodzený, ten mám ja najradšej. :)

Pekný deň,

Suzzie




Možno sa ti bude páčiť aj

8 komentárov:

  1. Ja som veľký "úchyl" na rozjasňovače a tieto ma mega zaujali - najviac však ten tekutý! Určite sa pri najbližšej návšteve Pupy po ňom popozerám :P Ďakujem za tip!

    IVANNA THE BLOGGER

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne fotky! :) i keď takéto balenia je radosť fotiť :)
    určite by som nejaký vyskúšala, lebo bronzery milujem :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rozjasňovač Pupa umí, to je skvost vedle skvostu :-) nádhera, a je mi líto, že doma zatím žádný nemám.. :(

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuhle značku znám, ale osobní zkušenosti s ní nemám.. :-) ale obaly a celkové produkty má Pupa fakt krásné!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rozjasňovače mám hodně ráda, hlavně ty pudrové :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zatiaľ doma žiadny rozjasňovaš nemám, ale mám pocit, že tento musím mať :/

    WHEN PIGS FLY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tie vyzerajú nádherne :) Už sa teším na nové články :)

    Discoveringglam

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)