Ako hydratujem svoju pleť - krok za krokom

19:45 Suzzie 5 Comments


Keď už sme pri téme starostlivosti o pleť, dalo by sa toho popísať veľa a aj sa popísalo. Medzi ženami kolujú rôzne polopravdy a niekedy aj mýty. Samozrejme, nejdem tu ani jednu vyvraciať. Na všetko sú odborníci a ja im túto úlohu aj prenechávam. Napriek tomu si myslím, že veľa z nás sa zhodne na tom, že hydratácia predstavuje základ v starostlivosti o pleť, no nie je to tak ? :)


Musím si priznať, že hydratačným krémom som moc veľké miesto na svojej kozmetickej poličke neurobila. Teraz v júni ma však veľmi zaujala hydratačná rada Hydra Vegetal od mojej obľúbenej značky Yves Rocher. Povedala som si že vyskúšam z nej viacero produktov. Používam tieto: čistiaci gél, peeling, tonikum, odličovacie mlieko a hydratačný krém.

Celá rada ma zaujala svojou krásnou modrou farbou, ktorá vo mne evokuje sviežosť a vodu. Po otvorení produktov som cítila veľmi jemnú a príjemnú vôňu, ktorá podľa mňa nemôže nikomu vadiť. :)






Ráno som si pleť vyčistila čistiacim gélom, ktorý je veľmi príjemný, vôbec nedráždi pokožku. Na pleť som naniesla pomoc tampónmi tonikum a na záver hydratačný krém, ktorý má skvelú gélovú konzistenciu. Inak toto rané vyčistenie pleti ma aj prebudilo, takže to máte také 2 v 1. :)

Večer to vyzerá veľmi podobne ako ráno. Začnem však odličovacím mliekom, ktoré som si tak obľúbila! Najmä vďaka tomu, že je to také príjemné a jemnučké na dotyk. Aj z odličovania sa môže stať príjemný moment. Pleť si opäť vyčistím čistiacim gélom, použijem tonikum a hydratačný krém.

Niekoľkokrát za týždeň, cca 2 x použijem aj peeling, ktorý je veľmi jemný a zbaví ma odumretých buniek. Obsahuje mikro guličky z bambusu. Napriek tomu, že mám pleť citlivú, tak mi peeling nerobí žiadny problém, avšak nepreháňam to s ním. Ak máte veľmi citlivú pleť radšej zabudnite na akýkoľvek peeling.



Hydra Vegetal rada obsahuje výťažok - bunkovú vodu z kosmatcovníka. Táto rastlinka dokáže zachytiť a udržovať vodu vo svojich listoch. Pomáha pleti zachytiť vodu vo všetkých jej vrstvách a udržať ju tam. Okrem toho aktivuje hydratačné procesy. Kosmatcovník pestujú vo vlastných poliach v La Gacilly v Bretónsku, čo mi príde úplne super!

Ďalšie dôvody prečo som si vybrala tieto produkty sú ekologické balenia a že neobsahujú minerálne oleje, farbivá a parabény. 



Tieto skvelé produkty ste mohli vyhrať vo víkendovej súťaži u mňa na Instagrame. A kto sa môže na hydratovanú pleť tešiť ? :)

@beauty_svet_tatiana gratulujem! :)


* tento článok vznikol v spolupráci s Yves Rocher



Možno sa ti bude páčiť aj

5 komentárov:

  1. Tieto produkty mám tiež doma a pomaly sa s nimi zoznamujem. Zatiaľ som veľmi spokojná a teším sa na dlhšie testovanie :-)

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Táto rada vyzerá veľmi dobre, už na Insta ju obzerám všade možne. :D A fakt uvažujem, že si tie produkty zaobstarám, lebo viem, že by som sa svojej pleti mala venovať trochu viac. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem krásne💙💙veľmi sa teším a neviem sa dočkať keď radu vyskúšam 💙

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)