RECEPT: Zdravé kinder rezy

20:03 Suzzie 8 Comments

Okrem času, ktorý venujem práci, oddychu a kozmetiky, veľmi rada pečiem. No, nie je to tak často a až na pár pečení, keď sa niečo pokazilo, sa koláčiky vždy podarili a každému chutili. Na pečení mám najradšej keď si ostatní pochutnávajú na mojich výtvoroch.. Aj vy to tak máte, že viac vám chutí jedlo pripravené od iných ako to, čo si uvaríte vy ? Ja úplne. V poslednej dobe som sa celkom "rozpiekla". Pri hľadaní receptov som chcela niečo zdravé. Nemala som náladu na kilo múky a ani cukru. Koláčiky však musia byť sladké. Čas na komplikované torty alebo cheesecakse som nemala a tak nakoniec som si spravila zdravé kinder rezy. Okrem toho, že si ich môžete dopriať aj keď žijete zdravým životným štýlom, kľudne ich môžete dať deťom ako sladkú a najmä zdravú odmenu.





Čo všetko budeme potrebovať:

4 lyžice kakaa
4 vajcia
1 lyžica zemiakového škrobu
3 lyžice medu
400g jemného tvarohu
2 lyžice medu / stévie / iné sladidla
šťava z citrónu
horkú čokoládu





Keď máme pripravené všetky suroviny môžme ísť na to.  :)

Najprv si vyšľaháme žĺtky spolu s medom do tuhej peny. Pridáme kakao a škrob, vyšľahaný sneh z bielkov a jemnučko, veľmi jemnučko premiešame - na tento bod si dajte veľký pozor, pretože sa môže stať, že budete mať o polovicu menšie cesto / áno, aj mne sa to stalo :D /. Cesto si dáme na väčší plech a pečieme pri 200-220 stupňov 10-12 minút - sami uvidíte ako je cesto upečené. Cesto necháme vychladnúť a prekrojíme ho na polovičku. Tvaroh si zmiešame s medom alebo iným sladidlom. Ak chcete mať koláčik sviežejší, môžeme pridať šťavu z citróna alebo pomarančovú arómu. Na jednu polku si nanesieme vrstvu tvarohu a s druhou polkou cesta ju prikryjeme. Trošku pritlačíme, odkrojíme krivé rohy a ak chceme, môžeme navrch rozpustiť horkú čokoládu. Dáme do chladničky aspoň na 3 hodinky. Cesto nakrájame do tvarov aké chceme a môžeme papať. :) Tak čo, dá sa to aj bez múky a cukru, všakže ? Dobrú chuť!











Nabudúce mám pre vás pripravený zdravý cheesecake plný ovocia. :)

Možno sa ti bude páčiť aj

8 komentárov:

  1. Vypadají opravdu výborně! :) Určitě je někdy zkusím :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzeraju perfektne tieto kinder rezy jedni som raz robila a ja veľmi rada pečiem takže to čo si upečiem si musím aj zjesť lebo u nas doma sa boja zdravého asi:-D a čo sa týcha cheesecake ja si myslím že ten je na prípravu najľahší, netreba ani korpus stači zmiešať tvarohy či s vajcom, mliekom alebo pudingom a už iba piecť:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadají pěkně, asi bych je zkusila :)

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky mi více chutná jídlo od druhých. Řezy vypadají velmi chutně, asi někdy vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hmm to vypadá skvěle. Řezy máme doma rádi a kupujeme je docela často. Hrozně rychle zmizí a ty domácí by mohly snad vydržet déle, když jich bude více najednou :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelý recept, výsledok naozaj stojí za to :) máš tak prekrásne fotky, že vždy na ne pozerám s otvorenými ústami! a inak, aj mne viac chutí jedlo od iných :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teď jsem si úplně zavzpomínala do dob dětství, kdy mi tyto mléčné řezy pekla mamka a já je zbožňovala, protože byly mnohem lepší, než ty kupované :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)