Revlon novinky

20:03 Suzzie 2 Comments




Krásnu nedeľu! Dnešný deň bol ako príkladom z učebnice. Dokonalá jeseň. Padajúce lístie, hrejivé slniečko a farebné stromy. Takto si jeseň ja predstavujem ale mám rada aj dážď a oblačno, najmä keď som v posteli s čajom a paplónom. :)




Rada by som sa s vami podelila o moje dojmy z noviniek od Revlon, ktoré sú tiež vhodné práve na jeseň. Prvá z noviniek, ktorú som určite chcela vyskúšať sú ceruzky na obočie. Všetky produkty, ktoré sa týkajú obočia mám veľmi rada a stále skúšam nájsť tie najlepšie, ktoré z môjho obočia urobia umelecké dielo. Táto novinka sa volá Colorstay brow pencil a je dostupná v troch odtieňoch. Od najsvetlejšieho blonde, soft brown až po dark brown. Tieto odtiene musím pochváliť, sú neutrálne, prirodzené a mne najtmavší odtieň pekne sadol. Páči sa mi aj dizajn, ktorý je jednoduchý a aj kefka na druhej strane ceruzky s ktorou si obočie môžete hneď očesať a vytvarovať. Bohužiaľ po vysunutí ceruzky nastala pre mňa nepekná chvíľka, pretože ceruzka sa zlomila alebo skôr bola zlomená a kúsok mi z nej vypadol. Pri používaní sa mi tento moment niekoľkokrát zopakoval. Nemyslím si, že chybou budú samotné ceruzky ale skôr ich doprava, keďže mi neprišli dobre zabalené. Konzistencia je veľmi jemná až krémová, ľahko sa nanáša. Pigmentácia je skvelá a nemám s ňou problém zvýrazniť obočie, bohužiaľ vďaka tejto pigmentácií má ceruzka veľmi jemnú konzistenciu a skoro je  nemožné nakresliť tenké linky. Kvôli tomuto človek strávi pri zrkadle o 5 minút viac aby obočie bolo fakt dokonalé. Ráno hľadám niečo rýchlejšie. Ceruzka si však u mňa našla svoje využitie na zakrytie miesta v strede obočia, kde mi bohužiaľ nerastú chĺpky. 











Oveľa zaujímavejšiu novinkou sú kajalové očné linky colorstay v 4 odtieňoch, ktoré sú stvorené práve na jeseň! Najkrajší odtieň je podľa mňa fig! Zaujímavá je svojou zrezaným tvarom. Na druhej strane kefky nájdeme tiež zrezanú kefku. ktorá nie je až tak na zahodenie a celkom dobre sa s ňou pracuje. Musím pochváliť pigmentáciu, ktorá je na takej úrovni aké by mali byť všetky ceruzky na svete. :) Najviac som však unesená z tých odtieňoch, ako som písala aj vyššie.. Celkom dobre sa aplikujú vďaka jemnej konzistencii. Na líčenie očí používam vždy primer a linky mi v pohode vydržali tak dlho ako som potrebovala. Tieto linky sú v pohode a ak sa vám tiež zapáčil nejaké odtieň tak skúste. 


Čo poviete na novinky ? .)




Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. ceruzky na obočko majú naozaj veľmi pekné odtiene :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky se mi hodně líbí tužky na obočí, mají takový fajn tvar a myslím, že bych s se nima vyřádila :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)