Silvestrovské líčenie

16:27 Suzzie 3 Comments


A je to tu opäť! Posledný deň v tomto roku a zároveň aj posledný článok. Všimla som si, že všetci už rekapitulujú, spomínajú čo všetko zažili alebo už majú aj zverejnený zoznam najlepších kozmetických produktov za rok 2017. Ja nie som bohužiaľ taká rýchla ale hneď zajtra by som sa na to chcela vrhnúť a tiež vám povedať čo ma tento rok zaujalo. Takže nemusíte sa báť aj tento rok budú takéto články. :). Rada by som vám zapriala krásne ukončenie roku a nový rok presne taký, aký by ste ho chceli mať. Či už by ste potrebovali viac zdravia alebo lásky - prajem vám to. :) Tento Silvester budem tráviť v Trenčíne. Teším sa na ohňostroj, šampanské, whiskey, ale aj že si zatancujem. Aj keď popravde moc sa mi už nechce, to bude asi tým vekom aj keď mám len 21! :D Chcela som vám pripraviť aj silvestrovské líčenie, ktoré som nakoniec dnes stihla. Je to malá inšpirácia a líčenie je veľmi jednoduché. Líčiť sa budem ešte raz večer ale zrejme už inak, nezabudnite teda sledovať instastories.






PLEŤ
 GOSH - primer- Primer Plus+ Skin Adaptor Anti Pollution   
 Rimmel London - make up - lasting finish 25 h - odtieň 100 Ivory
 Gabriella Salvete - contouring pallete - rozjasňovač a bronzér

OBOČIE
 GOSH - brow shape & fill - odtieň 002 grey brown

OČI
Urban Decay - eyeshadow primer potion
Urban Decay - naked smoky pallete - odtiene thirteen, combust
The Balm - nude tude pallete - sultry
Makeup Revolution - Iconic 3 pallete
Pupa Milano -  luminous base & glitter - eyes and face  - odtieň 003 pink light
Pupa Milano  - extreme glitter eyeshadow - odtieň 009 midnight black 
Essence - liquid Ink eyeliner - black
Avon - mascara - supershock max
                            
PERY
Nyx - liquid lipstick  - lingerie - odtieň silk indulgent 



Čo poviete na toto líčenie ? Teším sa na vás v novom roku! :)

Možno sa ti bude páčiť aj

3 komentáre:

  1. Suzzie, přeji Ti krásný a šťastný nový rok :)
    líčení se ti jednoznačně povedlo. Stíny vypadají skvěle.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přesně takto si představuji líčení na Silvestr, povedl se ti :)

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oči jsou super, rty bych udělala asi jinak a výrazněji :)

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)