Bojnice - 3 miesta, ktoré tu musíte navštíviť!

9:05 Suzzie 4 Comments



Cez leto veľa z nás podniká výlety. Či už sú to výlety na našom krásnom Slovensku alebo tripy po celom svete v zahraničí, vždy je čo objavovať. Keďže je toto prvé leto, ktoré má Peťko konečne voľno aspoň cez víkendy, rozhodli sme sa, že budeme vyletovať vždy keď sa nám bude dať a keď budeme chcieť.  Predminulý víkend sme sa nečakane ocitli v Bojniciach. Po pravde, sa mi sem veľmi nechcelo ísť, ale predsa som sa nechala nahovoriť. Zobrali sme aj foťák a celý výlet si užili. Bolo aj nádherné a príjemné počasie.



Kam? Za koľko ? Na koľko ? 

Bojnice sa nachádzajú pri Prievidzi. Parkovali sme na parkovisku pri kúpalisku. Za celodenné parkovanie sme platili 5 €. Následne sme išli ku Bojnickému zámku a ZOO. Po ceste môžete nájsť rôzne obchodíky so suverénmi, kúpeľnými oblátkami, točenou zmrzlinou atď. Už tu bolo krásne prostredie a pred zámkom sme hneď nafotiili krásne fotky na múriku. Dali sme si zmrzlinu, ktorú musíte zjesť za minútu - inak budete celý špinavý. :D



Bojnický zámok
Priamo v zámku sme bohužiaľ neboli, pretože sme moc nestíhali ale nabudúce ideme aj tam. V okolí zámku je krásne prostredie ako park a táto krásna fontána, ktorá vyzerala ako z Harry Potter. :D







ZOO
Náš hlavný program bola ZOO, do ktorej som chodievala ešte ako malá. Kúpili sme si vstupenky za cenu 5 €/osoba/dospelý. Bojnická ZOO je naozaj veľká a nájdete tu rôzne zvieratká. Je to program na niekoľko hodín. Vhodný pre dospelých ale aj pre deti. Pre deti sú tu aj rôzne aktivity - ako autíčka atď. Našli sme aj rýchle občerstvenie ale nič moc, len Birell bol dobrý. Takéto osvieženie je super, najmä v teple cez leto. V ZOO si dobre pochodíte a ešte popozeráte rôzne zvieratká, zabavíte sa. Odporúčam. :)






Bojnická vyhliadňa
Otvorili ju len nedávno a keď sme tam boli, tak bola ešte zavretá. Videla som fotky a vyzerá veľmi pekne a je z nej skvelý výhľad. Cena za vstup je 4€/osoba.

Bojnické kúpele
Kúpele v Bojniciach sú tak staré ako zámok sám. Sú veľmi obľúbené a populárne. Tiež rozmýšľame, že sa sem niekedy chceme pozrieť a zrelaxovať.



V tomto článku som vám chcela ukázať aj čo som mala oblečené. :) Ako prvý ste si určite všimli kvetinový kabát, ktorý je vlastne kimono/plášť, každý to volá inak. Niekto dokonca aj ako pyžamo. Presne takéto kimono som hľadala už veľmi dlho. Je príjemné, nie je až také farebné, dá sa preto kombinovať k veľkému množstvu oblečenia. Páči sa mi celý ako je. V obchodoch som vždy nejaké našla ale na každom mi niečo vadilo alebo sa mi nejaký detail nepáčil. Nie vždy, ale väčšinou si kupujem oblečenie, ktoré sa mi na 100% páči. Ružová crossbody kabelka bola 5 minútový nákup. Videla som ju, zobrala a zaplatila. Tak sa mi páčila! Aj vy to takto mávate ? :) Slamený klobúk je na leto ako stvorený. Kúpila som si ho tento rok a mala som ho prvý krát na sebe ale zostala som z neho sklamaná. Vôbec nedrží tvar a krčí sa do divného tvaru. Potom cez neho - cez boky vôbec nevidím a stále mi zavadzal. Upravovala som si ho asi každú minútu ale potom ma to už prestalo baviť, tak som si ho dala dole. Tričko s plameniakom - aké tématický do ZOO. Keby len tieto krásne zvieratká vedeli, aké sú teraz IN. :)








Dobrá káva
Pri žiadnom výlete nesmie chýbať dostatok energie a dobrá káva. Ja som si vychutnala capuccino v kaviarni. Už si však nepamätám názov, na námestí ich nájdete hneď niekoľko. 





Čo poviete na výlet do Bojníc ? Boli ste tu už niekedy alebo sa sem chystáte ? :)

Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. To kimono je nádherné! Ja som si takéto "prehozy" cez seba tento rok veľmi obľúbila. Neviem či si to písala a som to len prehliadla, ale kde by som ho kúpila?
    V Bojniciach sme boli s drahým asi pred dvoma rokmi a veľmi sa mi tam páčilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bojnice su fakt skvelé miesto na letné výlety :) Teraz tam pribudla aj vyhliadková veža :P To je ďalšia super atrakcia pre Bojnice :) Pekné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné prostriedie a fotky. V Bojniciach som ešte nebola :)

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Urcite odporucam vyhliadku! https://www.24hod.sk/video-a-foto-unikatna-vyhliadkova-veza-bojnice-otvorena-v-testovacom-rezime-cl599496.html a tiez restiku kde maju najlepsi burger! :D https://pizzaliberta.sk

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)