Moje prvé 360° fotky

23:43 Suzzie 2 Comments



Milujem fotenie, fotky a všetko okolo toho. Pri upravovaní fotiek a hľadaní správnych farieb viem stráviť aj niekoľko hodín. Je to moja láska a najkrajšia časť na blogovaní. :) Rozhodla som sa preto zapojiť do výzvy na portáli blogerky.cz . Vďaka tejto výzve som mala možnosť vyskúsašť fotoaparát a telefón v jednom s názvom Holo 360 od Acer.









Fotoaparát je vlastne taký malý, hrubší mobil a v balení nájdete aj obal, aby sa vám po vašich cestách nepoškriabal. Nájdete na ňom 2 fotoaparáty vpredu a zozadu. Je ľahký, skladný, veľmi praktický. V možnostiach fotenia máte niekoľko možností: 360° fotenie, panoramatický snímok a klasická fotografia. Natáčať videá môžete tiež v týchto možnostiach, čo mi príde skvelé. :)

A tu mám malú ukážku fotiek, ktoré sa mi podarili. Zobrazujú sa takto, skúšala som ich aj nejako premeniť do fotky v rôznych programoch, ktoré majú na starosti úpravu 360 ° fotiek, ale nepodarilo sa mi to.

Tento fotoaparát je skvelý pre ľudí, ktorí radi cestujú a radi zachytávajú svoje okamihy. S týmto foťákom sú panoramatické snímky úžasné. Takže ak radi cestujete a potrebujete krásne fotky, tento fotoaparát je pre vás. :)



Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

ďakujem za komentár :)