Online picks - cold summer

10:22 Suzzie 4 Comments



Leto je už tu, ale počasie sa správa ako keby bol apríl! Raz je krásne teplo od rána a niekedy je ráno poriadna zima. Večere bývajú ešte veľmi chladné, preto si vždy zoberiem so sebou trenchcoat alebo koženku. Na teplé večere si budeme musieť zrejme ešte počkať, ale teším sa už teraz. Vybrala som vám preto kúsky, ktoré sa hodia do teplých dní ale aj chladnejších. Ktoré by ste si vybrali vy ? :)






1/ Biele nohavice Only  2/ Sandále TULIPE 3/ Tenisky Converse 4/ Trenchcoat Esprit








Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Veľmi pekné koláže. :) Hoci ani jeden outfit nie je úplne môj štýl, ten prvý ma oslovil najviac. ;) Inak s tým počasím je to neskutočné... Ja som sa tak veľmi tešila na horúčavy strávené pri vode a zatiaľ nič z toho. :(

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrozně se mi líbí ty poslední kalhoty!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne looky :)

    The Gown 👗 http://www.thegown.cz

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)