BIO kozmetika, ktorú som si zamilovala

20:55 Suzzie 2 Comments



V tomto svete konzumu, plastu, chémie a rýchleho života je niekedy fájn sa zastaviť. Vrátiť sa ku starým časom, zaspomínať si, spomaliť, zamyslieť sa. Niekedy je to veľmi ťažké, pretože mám pocit, že telefóny v rukách máme nonstop a ja teda nie som výnimka aj keď sa to snažím fakt obmedzovať! Niekedy mám dosť už aj tej chémie okolo nás, ktorá tu nastala a všetkých výdobytkov, ktoré sme vďaka chémií vedeli stvoriť. Niekedy mám chuť sa vrátiť k prírode a využívať túto prírodu a jej silné účinky. Prechádzka lesom, ktorá mi vie nabiť baterky a troška utíšiť milión myšlienok v hlave. I levanduľa, ktorá ma dokáže po celom dni ukludniť a vďaka nej, dokážem ľahšie zaspať.







Rada používam prírodnú kozmetiku. Ja viem, že klasickú kozmetiku vymením veľmi ťažko. Čo sa týka telovej kozmetiky, snažím sa tu robiť výnimku a čo najviac používať prírodné produkty, ktoré sú pre pokožku príjemnejšie a prirodzenejšie. Vedeli ste o tom, že koža je náš najväčší orgán? Nie je teda na škodu, sa o ňu starať. Prírodných produktov na trhu je čoraz viac a viac a ja si ani neviem niekedy vybrať. Krásne balenia, vône, ťažko odolať! :)

A teraz sa mi nepodarilo odolať dánskej značke prírodnej kozmetiky Urtekram. Táto značka je na trhu už niekoľko desiatok rokov a každý rok prichádzajú s novinkami, ktoré musíte mať skoro všetky. :) Prvé čo ma na tejto značke zaujalo sú obaly. Ja viem, že obal nám nepovie o obsahu ale ja tak milujem dizajn, že niekedy sú produkt nekúpim kvôli tomu, že obal je na tom zle. Alebo práve naopak, viem si často kúpiť produkty len na základne obalu. :D Kto to má tiež tak ? Tie obaly sú naozaj pekné, a to portfólio čo majú! Majú snáď všetko a od tejto značky môžete byť vyzbrojený od hlavy po päty.

Ja som si vybrala na testovanie 3 produkty, na ktoré som bola zvedavá.



Telový peeling Brown Sugar

Je balený v luxusnom a krásnom balení, ktoré ľahko zrecklujete. Obsahuje hnedý cukor, ktorý pleť hydratuje a pôsobí protizápalovo. Oleje vysoko hydratujú a regenerujú pokožku. Nájdeme tu aj spektrum vitamínov a minerálnych látok. Zakončuje to bio levanduľový étericky olej, ktorý navodí pocit pokoja.  Ja som sa do tohto peelingu zamilovala na prvé použitie a môžem svedomito vyhlásiť, že je to najlepší peeling, aký som kedy mala. Je jemný, príjemný a tá pokožka potom! Nádherne vyživená  - až sa leskne. Pocit hydratácie mám ešte na druhý deň. Ak niečo skúsiť od tejto značky, tak tento peeling.


Baby jemná umývacia emulzia

Nebojte sa, bábätko ešte nemám ale citlivú pokožku áno. Vždy som chcela vyskúšať niečo úplne jemné na pokožku. Niečo bez zbytočných zložiek a chémie. A konečne som to našla. Je skvelý napríklad keď si holím nohy a moja pokožka je červená a podráždená. Určite bude skvelý pre ľudí, ktorí sú veľmi citliví na sprchovacie gély a majú problém aj s klasickými detskými sprchovacími gélmy, ktoré sa dajú kúpiť v drogérií.



Levanduľový krém na ruky

Uvoľňujúcu vôňu levandule som si obľúbila. A mať ju celý deň na rukách ? To je sen! V moje kabelke nemôže chýbať krém na ruky a aj keď mám veľa obľúbencov, tento sa medzi nich bezpochyby zaradil. Krásna vôňa, ruky hebké,  hydratované. A ja spokojná. :)


Produkty jednoducho nakúpite na e-shope Milujubio.cz , kde môžete objaviť aj ďalšie zaujímavé značky prírodnej kozmetiky. Máte obľúbený produkt prírodnej kozmetiky, ktorý používate dlhodobo ? :)


* platená spolupráca, ale moje názory nie. Prezentujem len svoje skúsenosti a názory na produkty, ktoré som testovala. Nikdy by som vám neodporúčala niečo, s čím nie som stotožnená a spokojná. :)



Možno sa ti bude páčiť aj

2 komentáre:

  1. Já jsem taky schopná si koupit výrobek už jen kvůli krásnému obalu. Tyhle výrobky vypadají velmi příjemně. Od Urtekramu jsem měla šampon, ale z něj mě bohužel svědila hlava. Potom ještě krém na ruce a s ním jsem byla velmi spokojená. Jinak co z přírodní kosmetiky nejvíce používám jsou výrobky od Soaphroie, to je asi moje nejoblíbenější přírodní kosmetika. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som prírodnej kozmetiky zatiaľ vyskúšala dosť málo, ale postupne to ide. :) Inak krásne fotky. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)