Novinky od GOSH, ktoré áno a ktoré nie ?

22:54 Suzzie 4 Comments





Tento týždeň sa nám poriadne oteplilo a ak netrávite čas pri vode tak sa zrejme potíte. Ani sa nečudujem, tieto teplá sú pre každého skúškou. Ja osobne takéto vysoký teploty nemám rada, pretože som stále dopotená, lepkavá a pri každej činnosti sa poriadne spotím. Aspoňže pri písaní článku je to minimálne. Nezabudnite si urobiť doma ľadovú kávu alebo si vytiahnite svoju obľúbenú zmrzlinu a prečítajte si moje skúsenosti s jarnými a letnými novinkami od GOSH.


Najväčšou novinkou je nový rad starostlivosti o pleť Donoderm. Skúšala som Prime´n set spray, ktorý slúži ako primer pod make-up ale aj ako fixačný sprej na zafixovanie celého make-upu. Používala som ho iba na zafixovanie make-upu a bola som spokojná. Stačí aplikovať 2 krát na celú tvár z väčšej vzdialenosti. Make-up mi vydržal o nejakú dobu dlhšie ako bez neho, takže odporúčam. :)

Najlepší je však očný krém Prime´n Refresh. Má kovový aplikátor, ktorý je vždy studený a na ranné opuchnuté oči nie je nič lepšie. Pre ešte lepší efekt si môžete krém dávať do chladničky. Ako som písala, opuchnutých očí sa zbavím raz dva. Očné okolie vie tiež pekne rozjasniť a ja som len rada, že ho mám. Vždy ma ráno zachráni. Obsahuje 2 účinné látky. Prvá sa volá Gatuline - In - Tense. Koncentrovaná, spevňujúca a vyhladzujúca aktívna zložka a poskytujé okamžité účinky. Druhá je Matrixyl 3000 vyhladzuje vrásky a zlepšuje tonus a elasticitu pleti.

Ďalším podareným produktom je Vitamin Complex Serum. V zložení nájdeme vysoký podiel vitamínu C, vitamínu B a úžasnú kyselinu hyalurónovú. Sérum sa ihneď vsiakne do pleti a nie je vôbec mastné ani olejové, takže ani neviete,
 že ho máte. Sérum plné vitamínov odporúčam na každú pleť, pretože ich potrebuje a je to zákald.

Posledným produktom z tejto rady je Krém na ruky a nechty s bambuckým maslom. Krém má príjemnú vôňu a obsahuje Niacinamid, rozpustný vitamín B, ktorý sa stará o mladistvý vzhľad pokožky. 





Primer Fake It. Prvý primer na mihalnice, ktorý som vôbec skúšala. Nevedela som vôbec čo od neho očakávať. Vyskúšala som ho prvý krát a hneď som videla zmenu. Naozaj mihalnice vyzerajú lepšie. Sú dlhšie a hustejšie, ale iba trošku. Základ je podľa mňa dobrá riasenka a keď pridáte k tomu tento primer, tak mihalnice budú top. 






Paletka očných tieňov Eye Expression vo verzii - The Four Elements. Nachádzajú sa v nej 3 nude odtiene a 1 farebný -modrý. Tiene sú veľmi dobre pigmetované a super sa s nimi pracuje. Troška prášia ale to bude najmä tým, že sú pigmentované. 


Lip liner  s aplikátorom a strúhadlom v odtieni Nougat Crisp. Krásnu nude farba, ktorú potrebujem pre každé líčenie pier. Pigmentácia je veľmi dobrá, ľahko sa s ňou pracuje a vydrží niekoľko hodín na mieste. Skvelý bonus je i strúhadlo, ktoré nájdete na druhej strane ceruzky. 

Ceruzka na oči Metal Eyes je klasická čierna ceruzka s malými trblietkami, ktorá sa krásne leskne. Je pekne pigmentovaná, jemná a super sa s ňou pracuje. 




Lip Oil je olej na pery s rakytníkom a vzácnymi olejmi. Už cez zimu som ho používala ale v bezfarebnej verzii a veľmi som si ho obľúbila. Má penový aplikátor, dobre sa nanáša, stačí maličké množstvo. Pery zjemní a pridá jemný lesk a to najdôležitejšie  - nelepí. Na fotke môžete vidieť nový metalický odtieň  - crystal star. Najprv som si myslela, že ho vôbec nevyužijem ale robí zaujímavý efekt na svetlých odtieňoch rúžov. Keď mám chuť na experimentovanie tak si ho dám. :)





Ďalšou novinkou je môj najobľúbenejší make-up v kompaktnej verzii. Foundation Plus+ make-up zbožňujem. Spotrebovala som už asi 6. balenie. Má krásny svetlý odtieň, ktorý len tak ľahko nenájdete. Vysoké krytie, ktoré zakryje celú moju problémovú pleť a to všetko s prirodzeným finishom a bez vysúšania pleti. Tento make-up len tak ľahko nevymením a keď som vedela, že sa chystá aj v tejto verzii, bola som veľmi zvedavá. Kompaktný make-up sa dlhšie nanáša ale je veľmi príjemným, krémový, krytie má tiež vysoké, ale podľa je o trošku nižšie v porovnaní s tekutým. Na pleti pôsobí ľahko a robí príjemný finish, skôr matnejší. Opäť skvelý produkt v kompaktnej verzii. 



Mix & Fix drops sú tiež zaujímavou novinkou, s ktorou som sa zatiaľ u inej značky nestretla. Sú dostupné v 4 odtieňoch - v zelenom: pre začervenanú pleť na neutralizáciu. V tmavo hnedom: pre stmavnenie make-upu. Vo svetlom bielom: pre zosvetlenie make-upu a vo fialovom pre neutralizáciu žltých a šedých odtieňov. Ak máte problematickú pleť určite odporúčam tieto pigmentové kvapky. Sú ako tekuté korektory ale vo veľkom 30 ml balení, ktoré vám vydrží v pohode aj 1 rok! Vyskúšala som tento tmavý pre stmavnenie make-upu a je to úplne super. Make-up vôbec nezmení, zachová si vlastnosti a make-up má pekný odtieň hnedej. Zelené drops používam skoro každý deň, najmä keď idem do práce na 12 hodín a potrebujem aby mi make-up vydržal čo najdlhšie. Ak sú vám skoro všetky make-upy tmavé, vyskúšajte do nich nakvapkať tieto zosvetlujúce kvapky a namiešajte si odtieň podľa seba. :)


Gosh nám prichystal krásnu a najmä funkčnú kolekciu a ja sa už teraz teším na ďalšie novinky! :)



Možno sa ti bude páčiť aj

4 komentáre:

  1. Hezké novinky od značky Gosh. S touhle značkou nemám skoro žádné zkušenosti. Vlastním od ní pouze sérum na řasy, které nejsem schopná používat, takže netuším, zda svojí funkci plní a potom paletku rozjasňovačů a ta je super.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. upřímně ani jsem nevěděla kde se dá koupit :)
    V3ronika life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Waau primer na mihalnice :O To znie mega a aj jeho obal je WOW!

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super článok :) gosh plánujem skúsiť už dlhšiu dobu, tak aspoň viem, do čoho ísť

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovedaťOdstrániť

ďakujem za komentár :)